Treffsted i bergen/omegn og tidspunkt for treff.

Hordaland og Sogn & Fjordane.
Distriktsansvarlig: Truls Bredo Johansen

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Innlegg: 6464
Registrert: 05 jun 2003, 01:00
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Treffsted i bergen/omegn og tidspunkt for treff.

Legg inn av Jørgen N237 » 27 jun 2005, 12:04

Hei..

Jeg lurer på om noen har tips til treffsted for oss her i Bergen? Det bør vel kansje være et sted med mulighet for å stå under tak med ihvertfall en bil, og selvfølgelig oss mennesker. Dette er en tanke om et fast sted for oss å samles, om ikke hver gang så ihvertfall de fleste gangene med dårlig vær. Mine tanker går i retning av private garasjer, haller på jobben til folk om dette hadde vært en mulighet, offentlige steder med disse mulighetene (nedlagt bensinstasjon der taket fremdeles står igjen?)

Samtidig lurer jeg på om dere har forslag til dager vi kan treffes på? Da tenker jeg type en gang i måneden. Tror det er større interesse for disse treffene enn vi tror..

Bla annet fikk jeg en telefon fra en her i Bergen som heter morten på torsdag den 16. juni med spørsmål om jeg kunne holde av plass på campingen i trollhättan når de kom nedover om fredagen og etter dette et nytt saab bekjentskap.

MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
KarsteN536
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 673
Registrert: 13 aug 2005, 01:00
Sted: Bergen
Kontakt:

Legg inn av KarsteN536 » 14 aug 2005, 11:02

I Ytre Arna så er det et nedlagt anleggsområde helt nede ved kaien, det er dessverre ikke mulig å stå under tak. Men ellers er det et greit område å treffes på.

Har du falt på noen datorer det passer å treffes?

Dag for treff? Hva med siste onsdag hver måned?

Svar