Jeg er helt ny på dette forumet, og ny innflyttet i Drammen. Jeg kjøpte i går, 20.01.2010, min første SAAB. Jeg er egentlig et BMW menneske, men har nå gått over til en SAAB. Mitt valg falt på en 1997 modell Saab 9000 CSE som har rullet 167000km. Det eneste som jeg kan komme på som må fikses med den er og byttet pære i venstre grøftelys og en spylerdyse til frontruten som ikke er helt med på mine kommandoer. Men for en som kan litt Saab, så er vel dette en smal sak og fikse?
Jeg er en gutt på 29 år, og har samboer. Kjenner som sagt ingen i Drammen, og kunne tenke meg og bli kjent med noen i Drammens området, samt noen som kanskje kan litt mer Saab enn meg. kanskje man finner noen og pleie sin lidenskap for bil, og da også kanskje Saab med til tider.
Dersom det er noen som er interessert i treffes, sparke litt dekk og slikt, så si i fra. Kan også tenke meg og bli kjent med noen som kan hjelpe litt med de tingene som er på bilen min. Har og en ledning som ligger og slenger ved venstrebeinet når jeg kjører. Tror det er en antenne ledning, men er pokker ikke sikker.
Er det også noen treff i Drammens-området til tider? Ta gjerne kontakt, eller skriv i tråden her, så blir jeg super glad

Btw. bilen virker super, og jeg er så langt KJEMPE fornøyd

MVH Christian
Ny Drammens boer og stolt Saab eier

Edit: Legger opp noen bilder av bilen i sammeslengen.