JassåEdward N812 skrev:Vil tippe det er ganske få folk som henger rundt i Brummundal på forumet her. men hva vet jeg

Moderator: Moderatorer
JassåEdward N812 skrev:Vil tippe det er ganske få folk som henger rundt i Brummundal på forumet her. men hva vet jeg
Men flere rullemalte grønne 240'er.stianj skrev:JassåEdward N812 skrev:Vil tippe det er ganske få folk som henger rundt i Brummundal på forumet her. men hva vet jeg... Er da mye fine Saaber her : )
kristianur N1169 skrev:Men flere rullemalte grønne 240'er.stianj skrev:JassåEdward N812 skrev:Vil tippe det er ganske få folk som henger rundt i Brummundal på forumet her. men hva vet jeg... Er da mye fine Saaber her : )
Isdahl N1069 skrev:Svart OG9-3 på riksveg 154 ved Langhus skole kl: 19:40. Hvem eier denne svarte perlen?Jeg blinka på deg som fy... med bremselysa fra den mørke 9000 CSE'n
Godt muligGromli skrev:Isdahl N1069 skrev:Svart OG9-3 på riksveg 154 ved Langhus skole kl: 19:40. Hvem eier denne svarte perlen?Jeg blinka på deg som fy... med bremselysa fra den mørke 9000 CSE'n
denne?
Hehe, tror ikke det var meg. Har ikke STCN skiltholder og var ikke der oppe i 3-4 tiden hellerAleks_ skrev:Mørk 9000 CSE, orginal eksos, det jeg kunne se. Ble sett på E6 like ved Speedparts() i går ca i tre-fire tida på vei inn mot Oslo. Jeg så du hadde STCN skiltholder
![]()
Isdahl, føler du deg truffet?![]()
Vet ikke om du la merke til oss, der vi lå. Satt på i en hvit V**** 850() med senk, blå diode parklys-ting, svarte felger med polert kant og 3" anlegg fra motor og ut, twinpipes.
hehe ja min.. jeg så deg.. men litt stressa.. på vei til fjellet og litt forsinket
Godt muligEr det din? Og der er den Merca jeg har lett etter oxo, den i bakrunnen. Hvem eier den? Jævli fin dame som kjørte den sist jeg så den