Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Østfold, Akershus, Oslo, Buskerud, Vestfold, Oppland og Hedmark.
Distriktsansvarlig: Halvard Skistad

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Innlegg: 1275
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N02
Bil: saab 9-3 sc troll r
Kontakt:

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av Troll R » 15 jan 2010, 20:59

bra tiltak er jo ett poeng og få med seg så mange som mulig slik at vi synes langs veien .
jeg kommer sammen med flere biler .....
mulig at poenget var den 17 jan men det er ikke mye til konvoi hvis det kommer 5 biler.med den dårlige responsen som var her på forumet .
tror det er fint og flytte det en helg slik at vi får litt bedre tid og får samlet troppene.... :lol:
nå er det slik det blir så får de som vil komme ,vi prøver bare og få til noe for klubben hilsen Kasper og Trymm
vær glad for at noen gidder og arrangere . :lol: :lol: jeg blir selv pappa den 18 og skal allikevel hjelpe trymm og få til noe her i løpet av uken (selv om jeg burde bruke tiden min på sykehuset med min nye datter og hennes storesøster)
håper dere heller setter pris på det vi faktisk gjør for dere enn og klage på det vi gjorde feil eller ikke gjorde :lol: :lol: ...
jeg er ikke sur heller men vil bare si at vår konvoi går den 24 jan kl 12 fra liertoppen kjøpesenter. :lol: :lol:
hilsen troll r
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....


9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
hepstars
Innlegg: 11
Registrert: 13 jan 2010, 08:03
Bil: 9-3 1.8T 2003
Sted: Nesodden
Kontakt:

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av hepstars » 15 jan 2010, 21:21

#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o


Da gir jeg opp.


H

Thomas ll N14
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 306
Registrert: 01 aug 2007, 15:24
Medlemsnummer: N14
Navn: Thomas
Bil: Saab 9-3ss Aero 2005
Sted: Kløfta

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av Thomas ll N14 » 15 jan 2010, 22:14

Hvis jeg ikke dreper lårene mine med telemark svinger kommer jeg den 24 også :lol:
Saab 9-3 SS 2.0T Aero 2005mod m/ Maptun Magi :sprint:
Saab 96 2-takt 1964mod

eikari
Innlegg: 3
Registrert: 12 jan 2010, 23:37
Bil: Saab 9-3SC 1.8t - MY06
Sted: Lørenskog

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av eikari » 15 jan 2010, 22:41

Vel..., 24. går dessverre ikke for meg. :cry:
--------------------------------
Saab 9-3SC 1.8t - MY06

Brukeravatar
Morten S.
MAX BOOST
Innlegg: 2023
Registrert: 20 mar 2003, 01:00
Medlemsnummer: N1507
Navn: Morten Sølsnæs Strandmoe
Bil: 2 x TT, V4, og900 og 9-3 SC
Sted: Vestfold
Kontakt:

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av Morten S. » 15 jan 2010, 23:05

Det er jo fint at folk vil være med på å markere noe, men det må være typisk norsk å finne en annen dato enn det alle andre gjør :wierdface: . Hater selv å "gjøre som alle andre" og "følge strømmen" men i et slik tilfelle så er det jo om å gjøre å vise at flest mulige står for det samme.
"Alt" fra totakt til turbo

zero900t
Overload!!!
Innlegg: 1919
Registrert: 21 mar 2006, 16:03
Medlemsnummer: N645
Navn: Halvard
Bil: 93 / OG900
Sted: Oslo

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av zero900t » 16 jan 2010, 01:17

ÆRREMULIIIII????

riktignok har jeg et par pils innabords men nå ble jeg faktisk skuffa!
08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896


Saab er en sykdom man aldri blir kvitt ;)

Brukeravatar
Myrt N610
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 955
Registrert: 15 des 2004, 01:00
Medlemsnummer: N610
Navn: Trym Berge Mathisen (Han første Trym)
Bil: 9-3 og 9-5
Sted: Sørumsand
Kontakt:

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av Myrt N610 » 16 jan 2010, 01:36

Som troll r sier over, ble det for liten tid til å kunne gjennomføre følte jeg, da 5 biler er en lattelig promille av det som faktisk er mulig!

Sorry for at jeg gjorde dette på denne måten, men følte at jeg ikke kunne rekke å organisere alt helt allene da jeg aldri har arrangert noe spessielt med klubben før... :( Vil bare at flest skal kunne få muligheten og det var jo faktisk jeg som tok tak i dette..
Synn for dem det ikke passer for neste søndag, men kan ikke passe for alle.

Beklager på det sterkeste!

Mvh
Trym
Macarena performance team-member #02

Saab 9-5ss 2,3t '04 | rullende prosjekt.. | Silver-Surfer
Saab 9-3sc 1,8t '07 | kone/familie racer |

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Innlegg: 1275
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N02
Bil: saab 9-3 sc troll r
Kontakt:

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av Troll R » 16 jan 2010, 09:04

tenk heller på det som ett morsomt treff i steden for save saab konvoi da og still opp, så får de som vil kjøre konvoi den 17januar gjøre det .men den konvoien 17 januar får noen andre arrangere.
jeg og Trym arrangerer treff konvoi 24 januar og de som vil kan komme og de som ikke vil kan bli hjemme.
trodde våre medlemmer var litt mer positive enn det jeg ser her og vi får beklage på det dypeste men vår "treff konvoi" går som planlagt. vi vil ikke endre denne datoen.
håper dere 5 som vil kjøre den 17 januar gjør det, men tror ikke dere blir veldig lagt merke til, og det er vel poeget at vi vil synes
håper det er noen som støtter oss,for det er ikke morsomt og prøve og få til noe og få så mye kritik tilbake .
dett hadde jo vært fint om noen av dere som klager, arrangerer treffet 17 januar da slik at noen blir glade :lol:

mvh
Kasper
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....


9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

zero900t
Overload!!!
Innlegg: 1919
Registrert: 21 mar 2006, 16:03
Medlemsnummer: N645
Navn: Halvard
Bil: 93 / OG900
Sted: Oslo

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av zero900t » 16 jan 2010, 11:08

Troll R skrev:tenk heller på det som ett morsomt treff i steden for save saab konvoi da og still opp, så får de som vil kjøre konvoi den 17januar gjøre det .men den konvoien 17 januar får noen andre arrangere.
jeg og Trym arrangerer treff konvoi 24 januar og de som vil kan komme og de som ikke vil kan bli hjemme.
trodde våre medlemmer var litt mer positive enn det jeg ser her og vi får beklage på det dypeste men vår "treff konvoi" går som planlagt. vi vil ikke endre denne datoen.
håper dere 5 som vil kjøre den 17 januar gjør det, men tror ikke dere blir veldig lagt merke til, og det er vel poeget at vi vil synes
håper det er noen som støtter oss,for det er ikke morsomt og prøve og få til noe og få så mye kritik tilbake .
dett hadde jo vært fint om noen av dere som klager, arrangerer treffet 17 januar da slik at noen blir glade :lol:

mvh
Kasper
Jeg ser den jeg også, men trodde liksom det å markere dette den 17 januar, slik som alle andre i hele landet og andre land var litt av poenget da. Ja kort tid, men noen ganger blir det slik og det kommer aldri til å passe for alle uansett om du gir beskjed 3 år i forveien...
Ble litt skuffa, og trur faktisk ikke jeg kan den 24 januar pga er en god del ting som jeg må fikse før jeg flytter utenlands den 30 januar. Bare å beklage, men jeg kan ikke no for at jeg syns dette ble litt for krampeaktig for å få flere til å stille opp. Men mulig jeg som er merkelig...

Da er det faktisk mulig jeg tar turen helt til Lillehammer for treffet der istede...

Mvh
Halvard
08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896


Saab er en sykdom man aldri blir kvitt ;)

Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Innlegg: 1275
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N02
Bil: saab 9-3 sc troll r
Kontakt:

Re: Save SAAB - ØST | FLYTTET NY DATO

Legg inn av Troll R » 16 jan 2010, 18:31

zero900t skrev:
Troll R skrev:tenk heller på det som ett morsomt treff i steden for save saab konvoi da og still opp, så får de som vil kjøre konvoi den 17januar gjøre det .men den konvoien 17 januar får noen andre arrangere.
jeg og Trym arrangerer treff konvoi 24 januar og de som vil kan komme og de som ikke vil kan bli hjemme.
trodde våre medlemmer var litt mer positive enn det jeg ser her og vi får beklage på det dypeste men vår "treff konvoi" går som planlagt. vi vil ikke endre denne datoen.
håper dere 5 som vil kjøre den 17 januar gjør det, men tror ikke dere blir veldig lagt merke til, og det er vel poeget at vi vil synes
håper det er noen som støtter oss,for det er ikke morsomt og prøve og få til noe og få så mye kritik tilbake .
dett hadde jo vært fint om noen av dere som klager, arrangerer treffet 17 januar da slik at noen blir glade :lol:

mvh
Kasper
Jeg ser den jeg også, men trodde liksom det å markere dette den 17 januar, slik som alle andre i hele landet og andre land var litt av poenget da. Ja kort tid, men noen ganger blir det slik og det kommer aldri til å passe for alle uansett om du gir beskjed 3 år i forveien...
Ble litt skuffa, og trur faktisk ikke jeg kan den 24 januar pga er en god del ting som jeg må fikse før jeg flytter utenlands den 30 januar. Bare å beklage, men jeg kan ikke no for at jeg syns dette ble litt for krampeaktig for å få flere til å stille opp. Men mulig jeg som er merkelig...

Da er det faktisk mulig jeg tar turen helt til Lillehammer for treffet der istede...

Mvh
Halvard
Men det er jo ikke noe værre enn at de som vil kan jo kjøre 17 januar så da regner jeg med at kanskje du kan arrangere dette?
jeg er absolut ikke i mot kjøring 17 januar men tenkte vi kunne lage noe stort ut av en konvoi hvis vi fikk litt bedre tid.
så de som vil kjøre 17 januar kan jo bare stille på strømmen som avtalt og kjøre denne dagen og så kan de jo gjerne kome den 24 jan også .
mvh

Kasper :lol: :lol:
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....


9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar