Kjøring til Landstreffet ?

Østfold, Akershus, Oslo, Buskerud, Vestfold, Oppland og Hedmark.
Distriktsansvarlig: Halvard Skistad

Moderator: Moderatorer

Svar
Marius Bruheim
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 610
Registrert: 25 apr 2009, 10:15
Medlemsnummer: N1676
Navn: Marius Bruheim Stavne
Bil: 08 Saab 9-5 TiD STV
Sted: Sunndalsøra

Kjøring til Landstreffet ?

Legg inn av Marius Bruheim » 09 apr 2012, 11:55

Heisann :)

Tenkte jeg skulle høre med dere som bor nedover guldbrandsdalen o/omegn om dere hadde tenkt på nå samkjøring nedover til landstreffet? :)

Husker sist vi var på landstreff på Rudskogen så var vi vel en del bil som dro sammen fra Lillehammer, å det kunne vært litt artig å fått til noe likens dette året også:)

Mange fra dette området som har tenkt seg nedover på fredag eller? :) Drar selv nedover på fredag, så vært artig å fått med seg flere på lasset nedover :) Bruker ca 4 timer til Lillehammer fra her jeg bor, så må ha det i bakhodet :P

MVH Marius Bruheim :)
08 Saab 9-5 Stv, 1,9TiD med litt hjelp av Hirsch :reading: "

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Kjøring til Landstreffet ?

Legg inn av Hjelle, N6 » 09 apr 2012, 12:04

Sjølv kjem eg til å reise forholdsvis tidlig fredag sidan eg har fri heile dagen, og kjem inn på E6 ved Otta, køyrer mest sansynlig over Strynefjellet. Om det passar seg slik køyrer eg gjerne i følge...

Marius Bruheim
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 610
Registrert: 25 apr 2009, 10:15
Medlemsnummer: N1676
Navn: Marius Bruheim Stavne
Bil: 08 Saab 9-5 TiD STV
Sted: Sunndalsøra

Re: Kjøring til Landstreffet ?

Legg inn av Marius Bruheim » 09 apr 2012, 12:46

Hjelle, N6 skrev:Sjølv kjem eg til å reise forholdsvis tidlig fredag sidan eg har fri heile dagen, og kjem inn på E6 ved Otta, køyrer mest sansynlig over Strynefjellet. Om det passar seg slik køyrer eg gjerne i følge...
Hvis du vet sånn ca når du er på Otta så kjører jeg slik at jeg er der akkurat når du er der :)
08 Saab 9-5 Stv, 1,9TiD med litt hjelp av Hirsch :reading: "

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Kjøring til Landstreffet ?

Legg inn av Hjelle, N6 » 09 apr 2012, 17:32

Det anar eg ikkje no desverre, men brukar å prøve å være på Otta mellom 11 og 12, slik at en slepp å stå i kø ut av Oslo. Er ikkje sikkert det er so ille på en inneklemt dag som det er til vanlig...
Er jo tross alt 1.5mnd til treffet, so er jo kanskje litt tidlig å spikre eksakt avreisetid ;)

Svar