Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Moderator: Moderatorer
- NjalVM
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 62
- Registrert: 25 jan 2010, 08:27
- Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
- Sted: Bergen, eller deromkring..
Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Hei godtfolk!
Eg er på nippet til å handle meg 9-5 og treng nokre råd og tips til kva eg skal sjå etter.
Det er ein 2004 modell (registrert 2. januar '04), 9-5 2.0t Vector.
Den ser fin ut i lakken, det skal ikkje vere rust på den, den har komplett servicehefte, og det er bytt olje og -filter med dobbel intervall (~15' km); alt gjort hjå Scan Auto, Bergen.
Bilen har gått ~105' km, i ei blanding av lange helgeturar og korte turar til og frå jobb (lange = Bergen - Austlandet, korte: ~10 km).
Eg har sjekka med Scan Auto, og dei bekrefta at det er ein ein "ekte" '04-modell (med tanke på oil sludge- og turboproblematikk), og meiner det er eit god kjøp.
Elles kan nemnast nye (dyre) sommar- og vinterdekk, samt nye (originale) 16" felgar på vinterdekka (garanti; då dei gamle vart ete opp av di dekka roterte på felgen), nye xenon-pærer og litt anna snacks som blåtann handsfree og inngang for MP3-spelar (kan det stemme at dette er ettermontert?).
Bilen vert levert på EU-godkjenning i morgon, og vert overlevert meg ferdig godkjent for 165 000,-.. Eg tykkjer ikkje dette høyres ut som ein dårlig deal..
Men er det andre ting eg må sjå etter, og er det ting som er kjent for å ryke på desse bilane i løpet av neste 20-30' km? (Det er greit å vite om det..) Om f.eks. turboen vert dårligare, men fungerer, ser eg ingen grunn til å byte den om det ikkje er naudsynt mtp. fare for motorhavari..
Alle råd og tips tas i mot med takk!
Eg er på nippet til å handle meg 9-5 og treng nokre råd og tips til kva eg skal sjå etter.
Det er ein 2004 modell (registrert 2. januar '04), 9-5 2.0t Vector.
Den ser fin ut i lakken, det skal ikkje vere rust på den, den har komplett servicehefte, og det er bytt olje og -filter med dobbel intervall (~15' km); alt gjort hjå Scan Auto, Bergen.
Bilen har gått ~105' km, i ei blanding av lange helgeturar og korte turar til og frå jobb (lange = Bergen - Austlandet, korte: ~10 km).
Eg har sjekka med Scan Auto, og dei bekrefta at det er ein ein "ekte" '04-modell (med tanke på oil sludge- og turboproblematikk), og meiner det er eit god kjøp.
Elles kan nemnast nye (dyre) sommar- og vinterdekk, samt nye (originale) 16" felgar på vinterdekka (garanti; då dei gamle vart ete opp av di dekka roterte på felgen), nye xenon-pærer og litt anna snacks som blåtann handsfree og inngang for MP3-spelar (kan det stemme at dette er ettermontert?).
Bilen vert levert på EU-godkjenning i morgon, og vert overlevert meg ferdig godkjent for 165 000,-.. Eg tykkjer ikkje dette høyres ut som ein dårlig deal..
Men er det andre ting eg må sjå etter, og er det ting som er kjent for å ryke på desse bilane i løpet av neste 20-30' km? (Det er greit å vite om det..) Om f.eks. turboen vert dårligare, men fungerer, ser eg ingen grunn til å byte den om det ikkje er naudsynt mtp. fare for motorhavari..
Alle råd og tips tas i mot med takk!
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Lakkslipp på sidespeil, dempere bak og bærearmsforinger i bakhjulsopphenget. Bensinpumpe etterhvert som den eter på seg noen km.
Turboen byttes så snart den begynner å slippe igjennom olje, ingen grunn til å kjøre med en "litt slitt" turbo, for når den raser så raser det ordentlig og du står fort med oljetørr motor. DET kan bli en dyr affære det, gitt!
Uansett, "kjøp av 9-5" er et gjengangerspørsmål her, så om du benytter søkefunksjonen så skal det være mulig å finne temmelig mye informasjon i eldre tråder.
Turboen byttes så snart den begynner å slippe igjennom olje, ingen grunn til å kjøre med en "litt slitt" turbo, for når den raser så raser det ordentlig og du står fort med oljetørr motor. DET kan bli en dyr affære det, gitt!
Uansett, "kjøp av 9-5" er et gjengangerspørsmål her, så om du benytter søkefunksjonen så skal det være mulig å finne temmelig mye informasjon i eldre tråder.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- NjalVM
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 62
- Registrert: 25 jan 2010, 08:27
- Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
- Sted: Bergen, eller deromkring..
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Har søkt, men klarte ikkje finne så mykje.. Mulig det kan skuldast feil stikkord.. (Error locatet between keyboard and chair.)
Eg fekk mail frå seljar i dag, så seier han la merke til ein "klunkelyd" frå høgresida bak når han køyrde frå fjellet forleden dag..
Kan dette komme av sletne foringar?
Kva er cirka kostnad for byte på verkstad?
Ved testkøyring reagerte eg på at bilen spora kraftig ved gasspådrag.. Vert dette redusert om ein byter til f.eks. foringar av polyuretan?
Og kan eg på noko vis få eit innblikk i korleis turboen har det, utan å byrje demontere bilen?
(Eg er ingen mekanikar; så beklagar for eventuelle "dustespørsmål".. -Bilen går nok uansett inn til statuskontroll før eventuelt sal; men eg klarar ikkje heilt få meg til å stole på ein verkstad heilt utan vidare..)
Eg fekk mail frå seljar i dag, så seier han la merke til ein "klunkelyd" frå høgresida bak når han køyrde frå fjellet forleden dag..
Kan dette komme av sletne foringar?
Kva er cirka kostnad for byte på verkstad?
Ved testkøyring reagerte eg på at bilen spora kraftig ved gasspådrag.. Vert dette redusert om ein byter til f.eks. foringar av polyuretan?
Og kan eg på noko vis få eit innblikk i korleis turboen har det, utan å byrje demontere bilen?
(Eg er ingen mekanikar; så beklagar for eventuelle "dustespørsmål".. -Bilen går nok uansett inn til statuskontroll før eventuelt sal; men eg klarar ikkje heilt få meg til å stole på ein verkstad heilt utan vidare..)
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Søkte kjapt fram noen, kanskje noen av disse kan være til litt hjelp 
viewtopic.php?f=12&t=17529
viewtopic.php?f=12&t=22348
viewtopic.php?f=26&t=21404
viewtopic.php?f=26&t=19592
viewtopic.php?f=26&t=24781
viewtopic.php?f=26&t=24253
viewtopic.php?f=12&t=25783
viewtopic.php?f=26&t=27155
viewtopic.php?f=12&t=25417
viewtopic.php?f=12&t=24916

viewtopic.php?f=12&t=17529
viewtopic.php?f=12&t=22348
viewtopic.php?f=26&t=21404
viewtopic.php?f=26&t=19592
viewtopic.php?f=26&t=24781
viewtopic.php?f=26&t=24253
viewtopic.php?f=12&t=25783
viewtopic.php?f=26&t=27155
viewtopic.php?f=12&t=25417
viewtopic.php?f=12&t=24916
- Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Innlegg: 2038
- Registrert: 18 jan 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Se etter blårøyk etter oppstart og når du gir på.NjalVM skrev:
Og kan eg på noko vis få eit innblikk i korleis turboen har det, utan å byrje demontere bilen?

Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 821
- Registrert: 02 mar 2007, 13:27
- Medlemsnummer: N968
- Bil: Saab 9-5 M04
- Sted: Trondheim
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Er det piggfrie vinterdekk?NjalVM skrev:Ved testkøyring reagerte eg på at bilen spora kraftig ved gasspådrag.. Vert dette redusert om ein byter til f.eks. foringar av polyuretan?
En forhjulstrekker vil normalt dra litt til siden når du drar på, intet galt med det om du ikke føler du sitter på ryggen til en okse på 1000kg
07. Saab 9-5 1,9 tdi man, sedan.
- NjalVM
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 62
- Registrert: 25 jan 2010, 08:27
- Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
- Sted: Bergen, eller deromkring..
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Piggfrie, ja..
Ein ting er at det drar litt.. Noko anna er å måtte tvihalde kring rattet..
Men skal forhøyre meg litt hjå Scan når eg stikk innom der..
Ein ting er at det drar litt.. Noko anna er å måtte tvihalde kring rattet..
Men skal forhøyre meg litt hjå Scan når eg stikk innom der..
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Skal ikke være så mye, spesielt ikke på en 2,0t 150 hk. Aeroen har 250 hk og de er da temmelig retningsstabile.NjalVM skrev:Piggfrie, ja..
Ein ting er at det drar litt.. Noko anna er å måtte tvihalde kring rattet..
Men skal forhøyre meg litt hjå Scan når eg stikk innom der..
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 821
- Registrert: 02 mar 2007, 13:27
- Medlemsnummer: N968
- Bil: Saab 9-5 M04
- Sted: Trondheim
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Med piggfrie dekk så drar min godt til siden ved brå aks i lav fart, men det kommer vel på hva man er vant til...........Ingvar N629 skrev:Skal ikke være så mye, spesielt ikke på en 2,0t 150 hk. Aeroen har 250 hk og de er da temmelig retningsstabile.NjalVM skrev:Piggfrie, ja..
Ein ting er at det drar litt.. Noko anna er å måtte tvihalde kring rattet..
Men skal forhøyre meg litt hjå Scan når eg stikk innom der..
07. Saab 9-5 1,9 tdi man, sedan.
- NjalVM
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 62
- Registrert: 25 jan 2010, 08:27
- Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
- Sted: Bergen, eller deromkring..
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Polo. 1 liter og <50 hestar...Singsaker skrev:(..)kommer vel på hva man er vant til...........
Muulig det har noko med det å gjere.. Og så har eg berre testa bilen på sporete Bergensasfalt...
-
- 2.0 bar
- Innlegg: 821
- Registrert: 02 mar 2007, 13:27
- Medlemsnummer: N968
- Bil: Saab 9-5 M04
- Sted: Trondheim
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
Da vil nok til og med 2.0t dra litt godt, så har du sikkert dobbelt så brede dekkNjalVM skrev:Polo. 1 liter og <50 hestar...Singsaker skrev:(..)kommer vel på hva man er vant til...........
Muulig det har noko med det å gjere.. Og så har eg berre testa bilen på sporete Bergensasfalt...

07. Saab 9-5 1,9 tdi man, sedan.
- NjalVM
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 62
- Registrert: 25 jan 2010, 08:27
- Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
- Sted: Bergen, eller deromkring..
Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?
EU-godkjenning gjennomført.
Det vart bytt bakdemparar (mulig sprengt pga. kulde), bremseklossar bak og ei skiltpære. Elles ingen ting.
Foringane såg bra ut..
(Nett sånn til info..)
Det vart bytt bakdemparar (mulig sprengt pga. kulde), bremseklossar bak og ei skiltpære. Elles ingen ting.
Foringane såg bra ut..
(Nett sånn til info..)