har da lagd meg ne midlertidig choke knapp (dvs en som gir kaldstartdysa 12v når bryteren er på)
har merket at, når bryteren er på så går bilen som et uvær rett og slett, bruker halve tia av normalt til å akse, den bare drar og drar hele tia i motsetning til uten knappen på, tomgangen er ikek helt god med knappen på men det er vell pga for mye bensin.
kan dette tyde på at dysene mine ikke er helt gode?
pluggene har fin farge både med og uten knappen på (som jeg har sett ivaffall) kanskje en anelse brunere med knappen på
er det sånn at innsprøytningen merker at den ekstra bensinen er der og pøser på mer luft?
k-jetronic uten lamda har jeg (8v turbo bil)
bilen går mye bedre med "choke"
Moderator: Moderatorer
-
- 1.2 bar
- Innlegg: 212
- Registrert: 01 okt 2006, 16:30
- Sted: råde i østfold
bilen går mye bedre med "choke"
1987mod saab 900 turbo 8v solgt\byttet mot 9000
1986 9000 t16 175hk (starter ikke edition men skal fikses), edit 27\4 08, den starter
:D
1987 bmw 320 129hk bruksbil
1988mod mazda 626 2.0 37000km vraket
1986 9000 t16 175hk (starter ikke edition men skal fikses), edit 27\4 08, den starter

1987 bmw 320 129hk bruksbil
1988mod mazda 626 2.0 37000km vraket
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt: