Topp 900 T8 og vanlig 900i, like, eller veldig forskjellig?

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
og900turbo
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 355
Registrert: 18 mai 2006, 23:02
Medlemsnummer: N681
Navn: Karl Otto
Bil: Saab 9-5 Aero
Sted: Bodø

Legg inn av og900turbo » 04 jun 2007, 20:02

Du får de på Speedparts til 22 kr pr stk.
Saab 9-5 -04 Aero bruksbil
Saab 9-5 -02 Aero (Restaureres, pågående prosjekt)
Saab 900 -91 3-dørs CC T16 (avsluttet prosjekt, avataren var arbeidstegninga)Kondemnert
Saab 900 -92 4-dørs sedan 2,1i 16v opprustet reservebruksbil Donert
Saab 99 -77 GL (1979-1996) og 99 -77 GLE (1996-2005) Begge kondemnert
Saab 96 -68 Sinnataggen (1975-1979) Kondemnert
Medl.nr. N681

Brukeravatar
daytonabeach
1.2 bar
1.2 bar
Innlegg: 226
Registrert: 30 jan 2007, 20:39
Medlemsnummer: N950
Sted: Drøbak
Kontakt:

Legg inn av daytonabeach » 04 jun 2007, 20:35

Da har jeg tatt en komp test, og sylinder nr 2 har 0 i kompresjon, de andre har mellom 130 og 140.

Så:

A: noen som har en billig motor å selge meg? (for det vil jo koste like mye å begynne reparere på toppen, i værste fall bytte stempel)

eller:

B: noen som vil kjøpe bilen min? :twisted:
Saab er ingen bil, men en hobby!
1988 - OG900 T8 (solgt til Saab venn)
1995 - NG900S (solgt)
Leter etter ny 9-5 SW 06-09

Secret Agent N950

Svar