Du sier jo at du har tenning på riktig tidspunkt og du har bensin. Du sier også at kompresjonen har blitt målt med godt resultat. Om vi tar utgangspunkt i at alt det stemmer, må problemet ligge i når de forskjellige tingene kommer inn i sylindrene. Det hjelper ikke at alle komponenter er tilstede hvis de ikke er der samtidig, for å si det slik.
Tor N12 skrev:Bensin+gnist=eksplosjon ;)Sjekk kompresjon og at kammene står rett.
Nei Tor, du tar faktisk feil der (for en gangs skyld

)! Det vil si, det mangler noe meget viktig;
Bensin + gnist
+ luft = eksplosjon!
Men når det er sagt så tror jeg du er inne på noe når du nevner kammene.
Ut fra hva jeg har lest i tråden så kan det virke sansynlig at feilen kan ligge her. Om kammen på innsugssiden står feil slik at innsugsventilene ikke åpner til rett tidspunkt, så vil det jo ikke være oksygen til forbrenningen når gnisten kommer, uansett hvor mye bensin det er der.
Jeg vil anbefale å stille motoren i ØDP, ta av toppdekselet, og se at merkene på kammene da peker rett opp.