Halloen gutta!
Etter 2 år og 4 månader som undrande og feilsøkande eigar av en '93 900i 2.0 16v med maks 90hk, har eg no funne feilen. Dvs. Ødegård bil fann han. Bilen var inne for kamkjedebytte (220K km), og litt undrande ringde dei meg no for ein time sia: "Kvifor har du lagt inn 1 tanns forsinkelse på innsugskammen og 1 tann for tidleg utblås på eksoskammen?" Eg har da aldri gjort noko sånt! Feilen oppstod nok når forrige eigar fikk bytt topplokkspakning rundt 100K km vil eg tru. So eg er litt glad i dag, men samtidig litt sint. Sint for eg har køyrd rundt og grubla over kvifor folk med Golf CL og Saab 900 einforgassar køyre i frå meg i motbakkane i over to år. Har undersøkt bensintrykk, sjekka filter, i det heile gått over alt på innsug og eksos. Vore inne på tanken at mekanisk støy i maskina har påvirka bankesensoren, slik at denne senka tenninga osv... mykje grå hår og spennande forbikøyringar!
Glad grunna at mekanikaren sende meg ei SMS melding med teksten:
"Då blei d 40 hesta meir, og motoren mel som ein pus" No skal karen med einforgassarnihundren få igjen!
Kamtr?bbel OG 900i
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
jaja, gratulerer Møttemjøl.
Vart omtrent som problema mine med T16-enen i fjor sommar, etter mykje slangebytte vert det berre ein liten mekanisk bagatell, festet til wastegaten var ein smule skeivt, dermed vert det berre 0.5-0.6 i maks ladetrykk, etter justering på festet vert det rundt 0.8 og full jubel.
Vart omtrent som problema mine med T16-enen i fjor sommar, etter mykje slangebytte vert det berre ein liten mekanisk bagatell, festet til wastegaten var ein smule skeivt, dermed vert det berre 0.5-0.6 i maks ladetrykk, etter justering på festet vert det rundt 0.8 og full jubel.

- Trond N47
- Overload!!!
- Innlegg: 1292
- Registrert: 04 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Fryktelig lett å sette en tann skjevt når en er av med kjedet. Sørg
for å ikke slippe til amatører. Bruk "sidemannskontroll" hvis du gjør
det selv, få en annen til å ettersjekke.
Var mye lettere på B-motoren i 99/900 på 70 tallet, der var det
montert et stativ fra blokka som en kunne skru fast kamdrevet på
uten å løsne kjedet (dobbeltkjede for å være sikker, de holder
bortimot millionen).
for å ikke slippe til amatører. Bruk "sidemannskontroll" hvis du gjør
det selv, få en annen til å ettersjekke.
Var mye lettere på B-motoren i 99/900 på 70 tallet, der var det
montert et stativ fra blokka som en kunne skru fast kamdrevet på
uten å løsne kjedet (dobbeltkjede for å være sikker, de holder
bortimot millionen).
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Jeg har faktisk hørt at dette kan skje fra originalmonterte motorer. Altså en tabbe fra fabrikken. Jeg har en bekjent som har jobbet på Saab i Trollhättan og han har vært borti et par av de tilfellene der.
Det er nok mulig at din har samme opphav til feilen
Det er nok mulig at din har samme opphav til feilen

Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18