Jeg kjøpte bilen hos Møller i Haugesund.Dette er Volkswagen,Audi og Skodaforhandler.Prisen lå langt under prisene hos Saabforhandleren.
Men jeg har fått et veldig bra inntrykk av Saabforhandleren i Haugesund og kommer til å ta all service hos dem.
Kan egentlig ikke si meg fornøyd med Saab forhandleren. Kanskje jeg er en "vansklig" kunde... siden jeg stort sett kunn kjøper litt deler der. Men alikevel synes jeg dem burde kunne sette av litt tid til framtidig kunde. Hadde noe småplukk da jeg kjøpte bilen. en " skranglelyd" jeg ikke fant ut av selv.
var oppom og avtalte at jeg kunne komme innom etter jobb neste dag med bilen....da jeg komm opp fikk jeg beskjed om mekanikerne var gått hjem..det et kvarter før tiden jeg hadde avtalt.... slike ting irriterer meg. en annen gang skulle jeg skifte batteri i fjernkontrollen til sentrallåsen.den satt litt hardt det lokket på nøkkelen, så jeg tok en tur innom for å få dette gjort av en som har skiftet slik før og vet hvor mye man kan ta i uten å ødelegge. Måtte vente over en halvtime på grunn av mekanikerne hadde pause....greit nokk det at dem har pause...men det tok ham under et halvt menutt å skifte batteriet for meg...
men jeg er kanskje for ung til at dem ser på meg som fremdtidig kunde og derfor nedprioriterer meg.... for mange andre skryter av servicen der....men den har jeg til gode å oppleve enda.
Vel jeg vet det jeg ser ingen grunn til å ta vanlige servicer der... kunn visst det er snakk om saabspesifikke feil....generell service klarer de aller fleste versksteder.