Sommerdekk til 900?

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Lars H N40
0.7 bar
0.7 bar
Sted: Lørenskog

Sommerdekk til 900?

Legg inn av Lars H N40 » 30 mar 2004, 21:00

Jeg måtte kjøpe meg en SAAB til!!

Det ble en velhodt 1997 med 185 HK. Kanon bil.

Jeg må ha nye sommerdekk. Hvilken dimensjon er best å bruke uten at dyret stikker frem og tilbake over vegen. Vinterdekk er 185 og gir ingen flying. Tåler bilen 205 x 16??

Den skal være vinterbil da 95en står om vinteren. Men den skal få Nordic steg 1 på mandag. I mai kommer Eibach senking, steg 3 og nye foringer.

275HK/400 Nm er vel kanskje ikke det smarteste på vinterføre, men er man bitt så er man bitt.................. Bare spør Bernt!!!!!!!!!!!!! Han er verre enn meg.

Positiv og negativ erfaing kommer godt med.
Forresten Teknikens Verd hadde dekk test nå i siste nr. Pirelli P7 vant klart.

Ha en fin aften. :D
Lars

Brukeravatar
Bent N208
Overload!!!
Medlemsnummer: N208
Navn: Bent Andresen
Bil: VW Scirocco TSI
Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
Kontakt:

Re: Sommerdekk til 900?

Legg inn av Bent N208 » 30 mar 2004, 21:58

Lars H N40 skrev:Jeg måtte kjøpe meg en SAAB til!!

Det ble en velhodt 1997 med 185 HK. Kanon bil.

Jeg må ha nye sommerdekk. Hvilken dimensjon er best å bruke uten at dyret stikker frem og tilbake over vegen. Vinterdekk er 185 og gir ingen flying. Tåler bilen 205 x 16??

Den skal være vinterbil da 95en står om vinteren. Men den skal få Nordic steg 1 på mandag. I mai kommer Eibach senking, steg 3 og nye foringer.

275HK/400 Nm er vel kanskje ikke det smarteste på vinterføre, men er man bitt så er man bitt.................. Bare spør Bernt!!!!!!!!!!!!! Han er verre enn meg.

Positiv og negativ erfaing kommer godt med.
Forresten Teknikens Verd hadde dekk test nå i siste nr. Pirelli P7 vant klart.

Ha en fin aften. :D
Heisan!

Gratulere med ny vinterbil Lars.Jeg har litt erfaring vedr dekkvalg til 93,du bør vurdere 215/45 x 17 på 7,25 eller 7,5" felg.Dette tror jeg vil gi deg mye kjøreglede uten at du må tviholde i rattet på sporete vei.

Mvh
Bent :D
Close to your saab,closer to you with Speedparts

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 30 mar 2004, 22:11

Gratulerer Lars, rett nok "feil" 900, men dog ein ny SAAB.
Ja mykje vil ha meir, og f*** vil ha fleir er det noko som heiter, men denne GM900-en vert vel køyrbar på vinteren i forhold til 9-5-en... ;)

Eg satsar heller på å gå den andre veien, 9-5 som bruksbil og 900-en som sommarbil/godbil... :)

Har ikkje so mykje å bidra med når det gjeld dekk.dimmen, men vil tru chassiset vert ein smule betre enn orginalt når du gir det nye fjører, 205/55-16 (som vel er mest aktuellt) er då ikkje so veldig voldsomt.

Men når det gjeld valget av dekk er det kjekt å sjå at eg er forut mi tid, i fjor kjøpte eg Pirelli P7 på 900-en min i 195/60-15 dimensjon. No er eg ikkje nokon professor på dette med dekk og køyreegenskapar, det er det sikkert monge som er betre enn meg på det området, men eg synes dekka sit bra, både på tørt og vått føre. Har også fått bekrefta det av ein som er litt kunig, at min bil med nemnde dekk, Kilen (Lesjöfors) fjører og Bilstein sport demparar var ein av dei betre 900 han hadde køyrt.
Meinar på at når eg las testar i fjor vår hadde eit eller anna blad testa ein BMW M3 og ein Ford Mondeo (huskar ikkje motorstørrelse, men det var ein "vanlig" motor, ikkje den største, og heller ikkje den minste motoren) på ei bane med vått, og der sette Ford-en betre rundetid enn BMW-en, Forden hadde Pirelli dekka, BMW-en hadde noko andre dekk som eg ikkje huskar på i farta. Mulig det er BMW som er so dårlig? ;)

Einaste eg synes er dårlig med dekka solongt er prisen, huska ikkje heilt kva eg betalte men det var vel 1300-1400 kroner dekket meinar eg på, sjølv i ein nokso beskjeden profil som den eg valde. Men 16" er ofte billigare enn 15" no, so kanskje prisen ikkje vert so galen...

900seT

dekk

Legg inn av 900seT » 31 mar 2004, 13:14

Har sjølv ein -97 900se turbo, og har nett handla meg nye hjul og dekk. Hadde tidlegare nokon uorginale 16x7.5 felgar med 205/55-16 "kinadekk". Det var heilt frykteleg å køyra med! Fekk kjøpt nokon pent brukte saab trispoke 16x6.5 rimeligt, og fann etter mykje leiting ut at Falken Ziex ZE512 i 205/50-16 kunne skaffast hjå ein lokal forhandlar for mindre enn 1000kr pr. stk. . Har no køyrt 1000 km med dekka, og det er som om eg har fått ein ny bil! Mykje meir stillegåande, og mykje betre grep (særleg på blaut føre). Kan ikkje rosa dei nok.
MERK! Ikkje kjøp 205/55-16 til ein ng900. Den er laga for 205/50-16.

Svar