Hei hei...
Har en ng900, se turbo, 95mod.
Har trimchip ifra SQR, steg3 på den, lurer på om det er noen andre som har det og, hva synes dere om den? Er det stor forskjell på de forskjellige trimchippene? Noen å anbefale fremfor andre?
Vet ikke helt om jeg er fornøyd med min! Er liksom ikke noe å gi før den kommer som et uvær på 4,5k......
Er andre chipper sånn og, at de ikke kommer før på slutten av registeret?
chip
Moderator: Moderatorer
- Kjell N1179
- 1,5 bar
- Innlegg: 472
- Registrert: 08 okt 2007, 21:35
- Medlemsnummer: N1179
- Navn: Kjell Gullerud
- Bil: 9-3 Viggen og 9-3SS
- Sted: Sande
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Siden du är förholdsvis färsk här och inte har tillgång till Trim-delen av forumet, så ska jag svara.
Min gissning är att du har ett fel någonstans, därför att ett steg 3 trim från vilken leverantör som hellst ska ge mer effekt över hela registret på din bil.
Men var det sitter, det anar jag ikke.
Mvh
Min gissning är att du har ett fel någonstans, därför att ett steg 3 trim från vilken leverantör som hellst ska ge mer effekt över hela registret på din bil.
Men var det sitter, det anar jag ikke.
Mvh
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

- Kjell N1179
- 1,5 bar
- Innlegg: 472
- Registrert: 08 okt 2007, 21:35
- Medlemsnummer: N1179
- Navn: Kjell Gullerud
- Bil: 9-3 Viggen og 9-3SS
- Sted: Sande
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Du har da allerede en tråd om dette; viewtopic.php?t=17065
Fortsett diskusjonen i den tråden, du har jo allerede fått en del svar som du bør følge opp før noen her kan si så mye mer.
Fortsett diskusjonen i den tråden, du har jo allerede fått en del svar som du bør følge opp før noen her kan si så mye mer.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan