Hva er den den brukes til?, det er 2 slanger som går til den "plast dingsen". Å det er da pinnen til der den miste slangen skal gå som er knekt, hva er det den gjør? (sikkert ingen som kjønner?:P)
knekte en dings som står oppå motoren, hva er det? (BILDE)
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N996
- Bil: SAAB 9-5 Aero 2001mod
- Sted: Nordland (Br.sund)
knekte en dings som står oppå motoren, hva er det? (BILDE)
Jeg klarte seffølgelig å knekke denne i dag da jeg skulle skifte vakuumslanger. Ikke se på pilen se på den som er litt orange helt til venstre i bildet, (jeg tok feil).
Hva er den den brukes til?, det er 2 slanger som går til den "plast dingsen". Å det er da pinnen til der den miste slangen skal gå som er knekt, hva er det den gjør? (sikkert ingen som kjønner?:P)

Sist redigert av Larisss den 10 jan 2008, 00:53, redigert 1 gang totalt.
Saab 9-5 Aero, 2001mod
- Johan N828
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 828
- Navn: Johan H
- Sted: Bærum
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Da er det Johan sa riktig... den med rød pil går til en liten vacum-slange og bremsekraftforsterkeren....Larisss skrev:Nei nå lyger jeg:P...det var ikke den jeg knakk:S:P..
Det er den som dere ser helt til venstre på bildet som er litt orange
Den i venstre side av bildet (er slangeklemma som er orange) er til veivhus-ventilasjonen og en liten vacumslange....
Du KAN blokke de slangene, og sette på/inn en annen slange som går ned under motore/bilen midlertidig...
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N996
- Bil: SAAB 9-5 Aero 2001mod
- Sted: Nordland (Br.sund)
Ikke 100% sikker på hva du mener: men skal jeg blokke dem 2 slangene som går til den dingsen åsså setter jeg en annen slange inn der den "dingsen som er knekt skal være"Larisss skrev:Surbotaab N369 skrev:Da er det Johan sa riktig... den med rød pil går til en liten vacum-slange og bremsekraftforsterkeren....Larisss skrev:Nei nå lyger jeg:P...det var ikke den jeg knakk:S:P..
Det er den som dere ser helt til venstre på bildet som er litt orange
Den i venstre side av bildet (er slangeklemma som er orange) er til veivhus-ventilasjonen og en liten vacumslange....
Du KAN blokke de slangene, og sette på/inn en annen slange som går ned under motore/bilen midlertidig...
Noen som gidder å fortelle meg om jeg kjønte det rett?
Åsså lurer jeg på om denne delen er noe alle verksteder vanligvis har eller må den bestilles?
Saab 9-5 Aero, 2001mod