Sjekka litt rundt når broderen si kasse havarerte, SAAB skulle ha rundt 35kkr pluss mva for byttekasse, ZF Norge (handla gjennom lokalt firma her) kunne skatte for rundt 16kkr pluss mva. Når det gjaldt høggekasser var tilgongen dårlig her i landet, men i Sverige fann vi nokre, men prisen der var 8kkr SEK, pluss frakt. Og då var det kasser som kanskje hadde holdt 50kkm til, og so hadde den gått same veien.Trond N47 skrev:Har den automatgir så kan det være kranglete. Ganske dyrt for byttekasser evt. reparasjon.
Søkte litt rundt på nettet, og fann ut at enkelte PSA-produkt har same kassa som 9k, altså ZF4HP18 om eg ikkje huskar heilt feil, og der var også gjenomgongstonen at kassene rauk tidlig, altså rundt 180-200kkm.
Husk også på at 2.3T kassene har anna utveksling enn kassene i dei kjipare motoralternativa.
Vi enda opp med å kjøpe rep.sett frå Sarpsborg Motor, trur prisen der vart rundt 4kkr inkl. frakt. Plukka ned kassa sjølve, fikk ein lokal automatkasseguru (og SAAB mann selfølgelig, men 9k er ikkkje poppis der) til å gjere jobben med overhaling. Ser no i ettertid at vel Speedparts har slike rep.satsar også, men vår ekspert anbefalte setta frå Sarp. Motor då han har hatt god erfaring med dei på andre kasser.