søkte litt i arkivet her, men fant liksom ikke noe som passet helt til denne her...
http://www.elkparts.com/product_info.ph ... cts_id/877
noen som har erfaring med denne???
lurer ille fælt på om hvor mye denne vil utgjøre på min -01 aero
stabiliseringsstag og oppgradering
Moderator: Moderatorer
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
stabiliseringsstag og oppgradering
“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Har du lest review'en?:
Litt vil det vil utgjøre. Kanskje finnes det andre alternativer?
Samme som sitter på Aero-modellene fra 02 tolker jeg dette som!The rear anti roll bar is only 16mm in diameter. That\'s pathetic for a performance anti roll bar. The links are also too thin. This kit will make minimal difference to the handling of the car. I ended up buying a 22mm rear anti roll bar with thicker links off ebay.
[ELK comment: This kit comprises genuine Saab components for the \'Sport\' suspension and is intended as an upgrade for models without the Saab sport suspension. We did not say anywhere that it was a \'performance\' ARB.]
Litt vil det vil utgjøre. Kanskje finnes det andre alternativer?
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
ups hehehe
så ikke den der, takk skal du ha Orjan
må lete videre da.... om ikke noen har konkrete tips om hvor jeg skal finne grovere stag???
så ikke den der, takk skal du ha Orjan
må lete videre da.... om ikke noen har konkrete tips om hvor jeg skal finne grovere stag???
“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
9-5 aero