Følg denne linken:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=103470
Moderator: Moderatorer
Skal bilister betale for de velferdsgoder du ønsker deg? NEI!Anonymous skrev:Jeg kan være enig i at Norge har et høyt skattenivå, men de som ikke klarer å se det store bildet bør ikke uttale seg.
Det er alt for mange som ikke forstår at for å kunne leve i et veldferdssamfunn må man ha høye skatter.
Dette for å kunne opprettholde velferdssamfunnet, både for oss, og for fremtidige generasjoner.
Problemet med det norske "velferdssamfunnet" er at man er alt for opptatt av solidaritet, og det medfører at alle får like dårlig tilbud når det gjelder skole, helsevesen osv.Anonymous skrev:Jeg kan være enig i at Norge har et høyt skattenivå, men de som ikke klarer å se det store bildet bør ikke uttale seg.
Det er alt for mange som ikke forstår at for å kunne leve i et veldferdssamfunn må man ha høye skatter.
Dette for å kunne opprettholde velferdssamfunnet, både for oss, og for fremtidige generasjoner.
Greit at man må betale det det koster, MEN bilistene blir melket i alt for stor grad. Bil som hobby kan være dyrt, men det er frivillig.Anonymous skrev:Jeg kan være enig i at Norge har et høyt skattenivå, men de som ikke klarer å se det store bildet bør ikke uttale seg.