Heisann!
Jeg gjør akkurat det du snakker om, og kan skrive under på at det er mye jobb, men det blir en sabla bra bil etterpå da!

Det første jeg vil anbefale deg er å melde deg inn i klubben, da får du være med og drøfte de viktige ting (les:trim) her i livet, og det er erfarne folk som svarer på dine spørsmål om alt du måtte lure på.
Deretter ville jeg sendt en mail til GM Norge for å få bekreftet hva du må skifte på sugern din for å få turbo (selv måtte jeg ha nye dempere på min 91 og900 for å kunne få denne godkjendt opp til 185 hk). Dette er
sabla viktig og noe du bør ha i orden før du går videre. (Per Falla er din venn her, se på noen andre tråder mens du venter på svar fra ham)
Deretter bør du finne en delebil, da enten en 900S eller 900 T16. Da har du motor, og mye du kan bruke videre. Deretter trenger du tid og penger, og mye av begge deler. Har du alt dette går resten av seg selv, og du får en bil av en annen verden!
Når det kommer til ledningsnett, så flytter du over fra delebil til din bil. Ellers vil jeg håpe at du har en 900-modell etter 89? Hvis ikke kommer det en god del andre ting inn i bildet også, men der er det andre i klubben som vet mye mer enn meg om dette. Selv er jeg bare såvidt bevandret i trim-gamet.
mvh
Andreas