har hatt bilen på bukk og sjekket etter rust fant ikke noe
Moderator: Moderatorer
hehJan Emil Wathne skrev:traff en liten hump
Heiheihei , dette er jeg nødt til å protestere på . Er det mye rust her kan faktisk bærearmen forsvinne ut i løse lufta . JA jeg har selv erfart dette . Men det er fort gjort å sjekke da , sjekk også resten av forstilling . Kan jo hende spissinga har blitt gal feks ?Haaka N1236 skrev: Men altså eventuell rust spiller lite rolle her
Ta en forstillingskontroll du, Jamil. Tenker det er spissinga di som har blitt gal.Jan Emil Wathne skrev:jeg kjørte 60kmh traff en liten hump med høyre fremhjul. og nå trekker bilen til ventre :
har hørt att disse bilen er svake i berebro h.s fremme stemme dette ?
har hatt bilen på bukk og sjekket etter rust fant ikke noe
Slett ikke uvanlig på de bilene at det ene festet til nedre A-arm gir seg mye pga rusthull, har sett det på flere. Finnes reparasjonsplater for å sveise inn for akkurat dette området, det er et kjent ruststed. Og det er ikke sikkert bilen var på PKK i gårHaaka skrev: Og rust i den grad at hele chassikomponenter kommer løs, er utover grove feil som normalt anmerkes som 2 - 3er feil annen hvert år ved PKK. Om bærearmene alikevel skulle være rustet løs, tenker jeg man skulle gjort seg selv en tjeneste å parkere bilen