2.0t-->2.3t

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
overboost
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 56
Registrert: 01 jan 2008, 18:00
Sted: Ålesund

2.0t-->2.3t

Legg inn av overboost » 29 mar 2008, 19:09

Etter å ha søkt litt rundt på forumet og lest litt så lurer jeg på??
Er det bare å bytte veiv og råder+stempler og så klart "mappe om" styrings-boxen på min 2.0t motor....så har jeg en 2.3t?? motor??

takker for svar :)
SaaB 9000 A50, poly og aerounderstell. snart med 2.3 t25 steg 4(maptun) med costumeksos+++++:D

Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Innlegg: 4525
Registrert: 02 sep 2006, 13:11
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Re: 2.0t-->2.3t

Legg inn av EdHunter N815 » 29 mar 2008, 20:21

Å meddele oss hvilken bil du har hjelper stort på. ;)
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

overboost
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 56
Registrert: 01 jan 2008, 18:00
Sted: Ålesund

Re: 2.0t-->2.3t

Legg inn av overboost » 29 mar 2008, 21:36

Oja, F*** :oops:
Det er en 97`9000 2.0ltt
SaaB 9000 A50, poly og aerounderstell. snart med 2.3 t25 steg 4(maptun) med costumeksos+++++:D

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Re: 2.0t-->2.3t

Legg inn av Tor N12 » 29 mar 2008, 22:09

Veiv, stempel, råder og programvare er det som skal til ja 8)
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Svar