Problemer med servo
Moderator: Moderatorer
Problemer med servo
Jeg har fått problemer med servoen på en 9000, når jeg svinger så bare går den å haker. Den veksler mellom å være lett på rattet og tung på rattet, det er ingen ulyder eller lekasjer, har prøvd å skifte olje på servoen også men den er like ens. Noen som har vært borti noe lignene før.
96mod. 9000CDE steg1+3"
Suzuki GSX R 1100 ++
Suzuki GSX R 1100 ++
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
Re: Problemer med servo
min er sånn min også, men nå drekker den servoolje da så min er nok som ei sil...Geir A skrev:Jeg har fått problemer med servoen på en 9000, når jeg svinger så bare går den å haker. Den veksler mellom å være lett på rattet og tung på rattet, det er ingen ulyder eller lekasjer, har prøvd å skifte olje på servoen også men den er like ens. Noen som har vært borti noe lignene før.
Sikker på at den ikke lekker? mulig det er ei pakning inni der som har ryki??
08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt

Ikke noe utvendig lekkasje å se men det kan altids være en innvendig lekkasje, men hadde vært fint å hvite om det er pumpa eller tannstanga som det er noe galt med.
96mod. 9000CDE steg1+3"
Suzuki GSX R 1100 ++
Suzuki GSX R 1100 ++
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 1194
- Navn: Andreas E. Andersen
- Bil: og900 T16 cab, 9-5, 9-3 cab
- Sted: San Francisco
- Kontakt:
Før jeg skiftet servosnekka mi hadde jeg forbruk på en liter servoolje i uka, kan si at det lakk litt da ja, man så det dryppet når bilen var parkert...zero900t skrev:min er sånn min også, men nå drekker den servoolje da så min er nok som ei sil...Geir A skrev:Jeg har fått problemer med servoen på en 9000, når jeg svinger så bare går den å haker. Den veksler mellom å være lett på rattet og tung på rattet, det er ingen ulyder eller lekasjer, har prøvd å skifte olje på servoen også men den er like ens. Noen som har vært borti noe lignene før.
Sikker på at den ikke lekker? mulig det er ei pakning inni der som har ryki??

Andreas
"You pick up your best Girl, Get some Lutefisk sandwiches, and you go Ice Racing, That's a SAAB weekend" - Jay Leno
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3
M09 Saab 9-3 2.0T Convertible California Cruiser MK3