Jeg er helt fersk på dette forumet, men har sittet å lest gjennom hundretalls tråder å emner i et par dager nå. Men jeg ser ikke ut til å finne svar på problemet med min elskede Saab 95 Estate 2.0t 2001 modell. For noen dager siden, mens jeg kjørte hjem fra jobb, hørte jeg advarselen gjennom stereoanlegget. Når jeg da ser etter lyser følgende lamper: motor, tcs off, abs, trekant og brake. Og om ikke det var nok, døde speedometeret. Naturligvis fikk jeg et snev av panikk, men håpte på å komme meg hjem før bilen eventuelt havarerte. Men så etter et par kilometer forsvant lampene og speedometeret våknet til liv igjen. Slik har det holdt på siden. Når bilen er kald ser det ut til at alt fungerer, men så når den blir varm begynner alt å lyse igjen og speedometeret dør. Har også lagt merke til at når dette skjer stopper kilometertelleren og tripptelleren opp. Å når lysene forsvinner igjen, starterde igjen og hopper til riktig kilometer. Ellers merker jeg ingenting galt med bilen. Den går helt fint.
Er det noen som har vært borti dette før, eller som vet hva det kan bety? Etter hva jeg har skjønt er det en hel masse meget kompetente folk på dette fantastiske forumet

Med vennlig hilsen
Kenneth Tørrisen