Heile motoren må skiftes, med ny turbo.
Høres greit ut med en 93 motor, når en først må skifte, men noen som har greie på import av slikt?
Moms, avgifte, toll og lignende?
Import av brukt motor, avgifter?
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Når det gjeld import av slikt skal det bestalast moms på kjøpesum (summen i SEK vert rekna om til NOK på tollkontoret etter faste satsar som vert oppdaterte ein gong i døgnet) om vara kostar meir enn 3k NOK om du er ute under 24 timar, mot 6k om du er ute meir enn 24 timar.
Effekt, slagvolum og vektavgift (heretter kalla Eingongsavgift) må fysst betalast når motoren har kome i bilen. Bilen din ligg i so måte i grenseland, er den registrert før 1.1.1996 slepp du å betale eingongsavgifta for auka verdiar i frohold til orginalt. Er bilden registert ETTER 1.1.96 må skilnaden mellom orginal og ombygg betalast, det vil mao. seie at du må betale for dei ekstra hestekreftene du evt. puttar i bilen (Alternativa der er vel 185 og 205hk orginalt), du har vel 185hk no, so om du vel 185hk-motoren vil du ikkje måtte betale effektavgift, men på 205hk må du betale for 20hk ekstra. Same med slagvolum, om du vel ein 1985ccm motor, slepp du å betale slagvolumavgifta, den må du berre betale om du vel ein 2290ccm motor., og då somsagt kun for dei ekstra kubbikane du får. Vektavgift er eg ikkje sikker på kva du må betale, men du kan risikere at dei seier at bilen din har vorte tyngre alt medan du har sett i ein annan motor, i tilfelle vil du måtte betale skilnaden der også.
Men for å sjå på det frå den lyse sida, du vil få det som er kalla bruksfrådrag på desse summane (rundt 50-60%, avhengig av kor gammal bilen er), so sumsumarium vil nok det ikkje verte so stor kostnad for deg.
Men eit anna spørsmål er om du vil få bilen godkjent med biltilsynet etter motorbyttet, ta kontakt med SAAB Norge og høyr kva andre komponentar som må byttast for at bilen skal verte godkjent.
Lykke til.
Effekt, slagvolum og vektavgift (heretter kalla Eingongsavgift) må fysst betalast når motoren har kome i bilen. Bilen din ligg i so måte i grenseland, er den registrert før 1.1.1996 slepp du å betale eingongsavgifta for auka verdiar i frohold til orginalt. Er bilden registert ETTER 1.1.96 må skilnaden mellom orginal og ombygg betalast, det vil mao. seie at du må betale for dei ekstra hestekreftene du evt. puttar i bilen (Alternativa der er vel 185 og 205hk orginalt), du har vel 185hk no, so om du vel 185hk-motoren vil du ikkje måtte betale effektavgift, men på 205hk må du betale for 20hk ekstra. Same med slagvolum, om du vel ein 1985ccm motor, slepp du å betale slagvolumavgifta, den må du berre betale om du vel ein 2290ccm motor., og då somsagt kun for dei ekstra kubbikane du får. Vektavgift er eg ikkje sikker på kva du må betale, men du kan risikere at dei seier at bilen din har vorte tyngre alt medan du har sett i ein annan motor, i tilfelle vil du måtte betale skilnaden der også.
Men for å sjå på det frå den lyse sida, du vil få det som er kalla bruksfrådrag på desse summane (rundt 50-60%, avhengig av kor gammal bilen er), so sumsumarium vil nok det ikkje verte so stor kostnad for deg.
Men eit anna spørsmål er om du vil få bilen godkjent med biltilsynet etter motorbyttet, ta kontakt med SAAB Norge og høyr kva andre komponentar som må byttast for at bilen skal verte godkjent.
Lykke til.
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Kik her for "menyen" og prislista, her kan du rekne ut på eiga hand kva det vil koste, som dokke ser er det dei siste hestane som kostar mest...seliasse skrev:Hvor finner man retningslinjer og priser på ovenstående?
En annen sak er at cab med Viggen-motor og litt forbedring av understell er garantert morro

Om du kikar her vil du få ein kalkis for automatisk kalkulering. For "oppgradering" tastar du berre einn differansen mellom noverandde og orginale verdiar. Merk, det går visstnok ikkje ann å la bilen gå på grunnladetrykk, og få att pengar...
