Speedparts where are you!

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Decepe
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Sted: Oslo

Speedparts where are you!

Legg inn av Decepe » 09 jul 2004, 08:17

Var tidlig oppe i dag og bestemte meg for å ta en tur til deres nye butikk i brobekkveien 80. Siden jeg var litt usikker på hvor dette lå printet jeg ut et kart... Men etter litt kjøring rundt så viser det seg jo at brobekkveien 80 er et helt kompleks! Kjørte vel opp og ned og rundtomkring i et kvarter før jeg bet i det sure eplet og stakk hjemover :(

I den gode tanke at andre også kanskje får bruk for anvisninger fra dere velger jeg å stille dere spørsmålet her.

Bilde
Hadde vært hyggelig om noen kunne tegne en prikk på dette kartet (evt. et annet kart hvis jeg har bommet helt :) )

På forhånd takk!
N284- 83 Saab 99gl

Brukeravatar
Bent N208
Overload!!!
Medlemsnummer: N208
Navn: Bent Andresen
Bil: VW Scirocco TSI
Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
Kontakt:

Re: Speedparts where are you!

Legg inn av Bent N208 » 09 jul 2004, 10:07

Decepe skrev:Var tidlig oppe i dag og bestemte meg for å ta en tur til deres nye butikk i brobekkveien 80. Siden jeg var litt usikker på hvor dette lå printet jeg ut et kart... Men etter litt kjøring rundt så viser det seg jo at brobekkveien 80 er et helt kompleks! Kjørte vel opp og ned og rundtomkring i et kvarter før jeg bet i det sure eplet og stakk hjemover :(

I den gode tanke at andre også kanskje får bruk for anvisninger fra dere velger jeg å stille dere spørsmålet her.

Bilde
Hadde vært hyggelig om noen kunne tegne en prikk på dette kartet (evt. et annet kart hvis jeg har bommet helt :) )

På forhånd takk!

Heisan.

Brobekkveien 80 holder vi til, tror du kanskje tar begivehetene litt på forskudd.

Vi åpner disse lokalene med full drift ifra 1 august som vi har proklamert.

Mvh
Speedparts 8)
Close to your saab,closer to you with Speedparts

Decepe
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Sted: Oslo

Legg inn av Decepe » 09 jul 2004, 11:10

DOOH!
:(
N284- 83 Saab 99gl

Svar