Kan jeg bruke en fra en 2.0i 16v som står på huggern? Trenger svar ASAP!
Moderator: Moderatorer
Her lærer vi noe nytt hver dagRonny_N169 skrev:Kommer an på årsmodeller også. Tidlige 9000i hadde større kjølere, de noe senere, små. Ta med tommestokken på skroten og mål
86-87modeller var det mye likt, men det vet sikkert du. Saab selv vet jo ikke med sikerhet vilken radiator som sitter på hvilken bil av de første modellene, har jeg selv fått erfare. Tom clutchen var lik på første modell av 9000i (-86).Tor N12 skrev:Her lærer vi noe nytt hver dagRonny_N169 skrev:Kommer an på årsmodeller også. Tidlige 9000i hadde større kjølere, de noe senere, små. Ta med tommestokken på skroten og mål
Ja det er jo så typiskrambraut skrev:Du skulle sagt i fra vettu, har en strøken radiator fra 9000 T16 liggende jeg : p
Om den tikker hele tiden, er det neppe den det er noe i veien med, men heller styringa til den, APC systemet. Kabelen til knakkesensoren bruker å være en vanlig feil i slike tilfellerGandulf skrev:Ja det er jo så typiskrambraut skrev:Du skulle sagt i fra vettu, har en strøken radiator fra 9000 T16 liggende jeg : pHva skulle du hatt for den da?
Jeg måtte ha radiator ASAP og tok det første og beste. Ga 500 for den hos høggern.
Synd du ikke har MV, for det trenger jeg! Den tikker hele tiden