Men ellers så er det jo f.eks heller ikke uvanlig med ei bensinpumpe som begynner å bli litt sliten

Moderator: Moderatorer
Hva er ladetrykksvakta, og er det normalt/ufarlig at denne slår inn? Slik du beskriver det er akkurat slik jeg har det på min bil.Macgeier skrev:Det er vel ikke ladetrykksvakta som slår inn da?
Lader opp til max innstilt trykk på trykkvakt så "poff" kutter vakta bensinpumpa en kort tid, så lades det igjen opp til max - så "poff" igjen osv osv...
Gandulf skrev:Noe lignende skjer også på min bil ('86 9000 T16). Lader opp til nesten 1.3, før det blir et lite "poff" og den detter ned på rett under 1.0 bar. Hender den så fortsetter å stige for så å dette ned igjen. Hva skyldes dette?
Er heller ikke bestandig turboen greier å lade det den skal; ganske ofte (kanskje 30% av gangene) lader den kun 0.7 ca, og nekter å stige noe mer![]()
Noen formening om dette?
Nå er jo ikke jeg medlem da, og har forstått det slik at registrering kan ta rimelig lang tid. Litt plagsomt at jeg må bli medlem for å lese denne FAQ..Ingvar N629 skrev:Sannsynligvis er tenningsbank problemet til Gandulf, legg opp en diode som blinker nå APC registrerer tenningsbank. Framgangsmåte ligger i FAQ.
I blokka, under innsuget.Gandulf skrev:Har spurt før men fikk ikke noe svar så jeg prøver igjen; hvor sitter denne bankesensoren? Noen som har et bilde av den?
Blir du medlem så slipper du tigge om opplysninger som allerede er postet i FAQ... Sparer fort inn igjen medlemskapet, og såå lang tid tar det nå ikke da...Gandulf skrev: Nå er jo ikke jeg medlem da, og har forstått det slik at registrering kan ta rimelig lang tid. Litt plagsomt at jeg må bli medlem for å lese denne FAQ..![]()