Har Pirelli PZero Nerro men er ikke spesielt imponert. Mye støy og sporing på dårlig vei.
Vil ha gode egenskaper på våt vei og komfort, frem for sport !!
Hva skal jeg velge ??

Moderator: Moderatorer
Ta å klikk deg inn på http://www.naf.no hvor du finner dekktester. Disse testene er nøytrale og meget seriøse.jan N014 skrev:Skal kjøpe nye dekk til min 9-5 Vector Estate i original dim. 225 / 45 x 17
Har Pirelli PZero Nerro men er ikke spesielt imponert. Mye støy og sporing på dårlig vei.
Vil ha gode egenskaper på våt vei og komfort, frem for sport !!
Hva skal jeg velge ??
jkl
Er nok bra pris på Pirelli-dekka som eg har ja, betalte vel rundt 15-1600 var det vel pr. dekk, og då fikk eg ein del rabatt også. En ting er ihvertfall sikkert, Pirelli dekka er dei beste dekka eg har prøvd under det enkelte kallar ekstremt regnvær, med ditto vassdammar i veien.Freshmaker skrev:Hjelle: Jeg kjører samme dimensjon som deg, med Contiinental Premium, men sant å si er jeg ikke imponert.. Har holdt bra mønster, kjørt ca. 8000 km med de, men det er dårlig på vått føre og mitt på treet når det gjelder støy. Skulle ha det billigste de hadde, så de er vel bedre enn de billigste da (Fikk ikke levert de jeg skulle ha i den dimensjon innen tiden, fikk dobbelt så dyre dekk til samme pris..)..
Hvis dere skal ha dekk i bergen, er Dekkmann på danmarksplass å anbefale, utrolig service og bra tilbud hvis du stikker inn å spørr om tilbud..