Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Lars_N289
- 1,5 bar

- Innlegg: 431
- Registrert: 01 sep 2003, 01:00
- Sted: Bergen
Legg inn
av Lars_N289 » 23 aug 2004, 21:43
Hei! Har eit lite problem med min T8. Når eg ligg på ca.1500-2000 omd, i kva som helst slags gir, rykker det mykje i bilen. Dette er berre når eg ikkje belastar motor. Men når eg slepp gasspedalen heilt, rykker det heller ikkje. Kva kan dette vere, er nesten sikker på at det må ligge i bensintilførselen, men så?? Bilen går for øvrig fint på tomgang, og høgre turtal. Nokon som har opplevd noko liknande. Kan det vere dårlige dyser, eller fjuskande bensinpumpe. Her ein liten mistanke om dette men.
Saab 9-5 Vector Sport M05
-
skilpaddaN287
- 2.0 bar

- Innlegg: 537
- Registrert: 10 mar 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Legg inn
av skilpaddaN287 » 23 aug 2004, 22:09
Minner om da apcboksen røyk på min bil
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
-
Lars_N289
- 1,5 bar

- Innlegg: 431
- Registrert: 01 sep 2003, 01:00
- Sted: Bergen
Legg inn
av Lars_N289 » 24 aug 2004, 07:08
Tvilar på det, er ikkje APC-boks i bilen. Eg kjøyrer på glt i innkjøringsprosessen.
Saab 9-5 Vector Sport M05
-
Øyvind
- 1,5 bar

- Innlegg: 466
- Registrert: 13 jun 2003, 01:00
- Sted: Trondheim
Legg inn
av Øyvind » 24 aug 2004, 13:33
Det kan jo være brenseltrykkregulatoren. Hvis den gir for mye trykk på lav belastning kan vel motoren oppføre seg slik. Bare et forslag.
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t
-
Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
-
Kontakt:
Legg inn
av Hjelle, N6 » 24 aug 2004, 13:59
Kva pluggar du brukar då?
Ville også ha sjekka vacuumet for sikker heits skuld, berre for å sjekke om det ikkje er lekasje nokon plass.
-
saabanders
- 1.2 bar

- Innlegg: 237
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Sted: Sogn& Fj.
Legg inn
av saabanders » 24 aug 2004, 17:56
Jeg hadde et lignende problem på min Sonett, men det er jo en forgassermotor. Der var problemet falsk luft, mellom forgasser og innsugningsmanifoilden. En kammerat meg det andre svenske merket hadde også noe som lignet. Der var problemet en morken slange til bremseservoen.
Anders
-
Lars_N289
- 1,5 bar

- Innlegg: 431
- Registrert: 01 sep 2003, 01:00
- Sted: Bergen
Legg inn
av Lars_N289 » 24 aug 2004, 22:08
Kva skal vakuumet vere då? Eg har ein gradert målar som går ned til -1. Men den ligg litt over det på tomgang. Kor mykje skal det vere?
Saab 9-5 Vector Sport M05
-
Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
-
Kontakt:
Legg inn
av Hjelle, N6 » 24 aug 2004, 23:15
lassis70 skrev:Kva skal vakuumet vere då? Eg har ein gradert målar som går ned til -1. Men den ligg litt over det på tomgang. Kor mykje skal det vere?
På min ligg vacuumet rundt 0.7-0.8. Ikkje dermed sagt at det er ein korrekt verdi, men bilen går greit nok, og går jamt og fint oppover heile registeret. Ein kar som hjelpte meg med å finne litt ladetrykk i fjor sommar meinte på at det var ein grei verdi. Same med 9k-en til brorsan, der er også vacuumet rundt 0.7-0.8. Tek gjerne imot korrekte verdiar om det viser seg at "mine" er borti staur og veggar.