Hva er maks ladetrykk man kan øke til uten å gi mere bensin på en og9-3 ltt?
Og hvordan kan man enklest gi den mere/tilstrekkelig bensin?
			
									
									
						Turbotrykk?
Moderator: Moderatorer
- Ingvar N629
 - MAX BOOST
 - Innlegg: 12871
 - Registrert: 14 mar 2006, 16:41
 - Medlemsnummer: 629
 - Navn: Ingvar Garåsen
 - Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
 - Sted: Rissa
 
Re: Turbotrykk?
Uten å gi den mere bensin? Da kan du ikke øke noe som helst gitt.
Kjøp deg skikkelig trim om du skal ha mer effekt. På eldre 9-3 så må du i tillegg til programvare installere en magnetventil som regulerer ladetrykket. Årsmodell?
			
									
									Kjøp deg skikkelig trim om du skal ha mer effekt. På eldre 9-3 så må du i tillegg til programvare installere en magnetventil som regulerer ladetrykket. Årsmodell?
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
						M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Re: Turbotrykk?
2000, regristrert i 1999.
			
									
									
						- Ingvar N629
 - MAX BOOST
 - Innlegg: 12871
 - Registrert: 14 mar 2006, 16:41
 - Medlemsnummer: 629
 - Navn: Ingvar Garåsen
 - Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
 - Sted: Rissa
 
Re: Turbotrykk?
Da må det installeres magnetventil.
			
									
									Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
						M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan