Forskjellige spørsmål om 9000 CSE 2,3 Turbo
Moderator: Moderatorer
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Forskjellige spørsmål om 9000 CSE 2,3 Turbo
Protrim ja...
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: Forskjellige spørsmål om 9000 CSE 2,3 Turbo
Protrim er vel forhåpentligvis Maptun, den gamle norske forhandleren til Maptun het i allefall Protrim.
Men å si at det går bra med 500nm og over 300 hester på en 9000 automat må vel være en sterk overdrivelse, ellers kan han i allefall ikke bruke mye av de kreftene
270-80 hester og 400nm er nok såpass i grenseland det også at man skal være litt forsiktig med kassa.
Men å si at det går bra med 500nm og over 300 hester på en 9000 automat må vel være en sterk overdrivelse, ellers kan han i allefall ikke bruke mye av de kreftene

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor