GM Powertrain skal dei neste fem åra lansere 50 nye motorvariantear og 10 nye variantar av den nye 6-trinns automatiske girkassa.
SAAB 9-3 er fysste bilen som vil få den heilt nye 2.8 liters V6-turbomotoren, dette skjer i modellår 2006. Den nye motoren gir 250hk orginalt, og maks 350Nm.
Det står desverre ikkje noko om det er biturbo eller ei, men reknar med at fyldigare info kjem under eller i etterkant av Paris-salongen.
Nye motorar!
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Frode N220
- 1,5 bar
- Innlegg: 338
- Registrert: 04 jan 2004, 01:00
- Sted: Stjørdal
Sett opp i mot ev nedleggelse i Trollhättan og 9-7 X m.v. kan det nok komme noe godt ut av dette.
Isuzu tar jo fram gromdieselene for konsernet. Kanskje vi får se en 9-7 X med Duramax 6600 V8-diesel på 3-400 hk?
Isuzu tar jo fram gromdieselene for konsernet. Kanskje vi får se en 9-7 X med Duramax 6600 V8-diesel på 3-400 hk?

Sist redigert av Frode N220 den 24 sep 2004, 20:36, redigert 1 gang totalt.
Frode N220
M60 Saab 93F
04 Toyota Prius "Redde verden, strikking og lese bøker"
M60 Saab 93F
04 Toyota Prius "Redde verden, strikking og lese bøker"
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Mitt stalltips er at vi ikkje får sjå dieselmotorar i 9-7x før den vert seld i andre land enn USofA. Husk på at diesel gir eit "grumsete" rykte der borte, ofte dårlige pumpelokalitetar har eg høyrt rykter om. Vert ofte henvist til lastebilpumper.Frode N220 skrev:Sett opp i mot ev nedleggelse i Trollhättan og 9-7 X m.v. kan det nok komme noe godt ut av dette.
Isuzu tar jo fram gromdieselene for konsernet. Kanskje vi får se en 9-7 X med Duratec(?) V8-diesel på 3-400 hk?