Bytte av automatkasse 9000

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Petter_N261
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 179
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: 261
Bil: Saab 9-5 og Saab 9-3
Sted: Tønsberg

Bytte av automatkasse 9000

Legg inn av Petter_N261 » 29 sep 2004, 06:20

Har kommet over en 9000 turbo (trur det er en 86-modell) med defekt automatkasse.
Eieren har plukket av den defekte kassa, men har gitt opp prosjektet.
Spørsmålet er da:
Er det vanskelig å få tak i, og så smelle i ei brukt kasse? Noen problemer forbundet med det?
Petter
N261
2001 9-5 2.0T

Brukeravatar
Øyvind
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 466
Registrert: 13 jun 2003, 01:00
Sted: Trondheim

Legg inn av Øyvind » 29 sep 2004, 07:13

Nei det er ganske greit å skifte kasse, har du ikke gjort det før tar det vel en dag eller så. Skiftet manuell kasse på min 9k i helgen, kjekt å vere 2 når kassen skal inn for det er tungt å løfte alene. Ellers er det en ret fremm jobb.
Øyvind n188
-03 9-5 2,0t

Brukeravatar
Trond N47
Overload!!!
Innlegg: 1292
Registrert: 04 apr 2003, 01:00
Medlemsnummer: 047
Sted: Trondheim

Legg inn av Trond N47 » 29 sep 2004, 08:31

Men ikke så lett å få tak i brukbare automatkasser som holder en stund.
Ville vurdert ombygging til manuell med det samme, litt mere jobb, men
deleprisen hos en høgger blir lavere.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T

Ronny_N169
Overload!!!
Innlegg: 1346
Registrert: 27 mar 2003, 01:00
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Ronny_N169 » 29 sep 2004, 08:52

Om du er interessert i ei manuell kasse har jeg ei 9000T-88 kasse liggende...

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 29 sep 2004, 20:21

Heilt grei jobb å sette i ei anna automatkasse, men pass evt. på å få taki ei skikkelig kasse som er overhalt, evt ei kasse som er hatt service etter boka, og helst litt oftare. Som Øyvind seier er det litt tyngde på kassa, so litt lyftehjelp er kjekt å ha.

Men om du skal kjøpe ei brukt kasse på høggar kostar det fort 5-6000, og då er du longt på vei det det kostar med ombygging til manuell.
Få taki ein delebil frå Sverige og plukk over, det er ein del som skal byttast av andre deler enn det som er mest opplagt....

Eit rep.sett til kassa kostar vel rundt 5000, snakkar då om lamellar og pakkningar, lager er ikkje inkludert i den prisen. Får du bytta lamellane på automatkassa har du nok kasse ei stund, ihvertfall for lamellane si skuld. Overhalinga er ikkje akkurat noko den vanlige mannen i gata fiksar, so sjekk litt rundt kva eit slikt alternativ vil koste om du vel den løysinga med brukt kasse+ overhaling. Kjøper du kasse på ZF til ca. 20 papp er kassa ferdig overhalt, og berre til å smelle i. Men til den prisen hadde eg fått taki ei manuell kasse, og bygt om...
Men reknar med du får bilen billig?

Brukeravatar
Petter_N261
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 179
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: 261
Bil: Saab 9-5 og Saab 9-3
Sted: Tønsberg

Legg inn av Petter_N261 » 30 sep 2004, 17:46

gul 900 skrev:Om du er interessert i ei manuell kasse har jeg ei 9000T-88 kasse liggende...
Må få kjøpt bilen først :wink:
Hjelle, N6 skrev:Men reknar med du får bilen billig?
Har fått antydet 5 lapper av han som er drit lei av å ha den stående i garasjen sin, men eieren har ikke hørt av seg ennå.

Høres ut som en konvertering kan være en god idé, men hvordan i svarte blir det med pedaler, da? Det må vel inn en ekstra?
Petter
N261
2001 9-5 2.0T

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 30 sep 2004, 19:45

Petter_T8 skrev:
Hjelle, N6 skrev:Men reknar med du får bilen billig?
Har fått antydet 5 lapper av han som er drit lei av å ha den stående i garasjen sin, men eieren har ikke hørt av seg ennå.

Høres ut som en konvertering kan være en god idé, men hvordan i svarte blir det med pedaler, da? Det må vel inn en ekstra?
Somsagt, so sa eg at det må byttast ein del deler som både er opplagte og nokre som ikkje er så opplagte, og pedalane havnar i fysstnemnde kategori.

Slik eg har forstått det er det den vanskelige delen av konverteringa, nemlig å ta ut dei gamle pedalane og sette inn dei nye pedalane, Det er visstnok det som er mest knot.

Sjekk denne tråden på STCS-forum, der står det ein del rundt konvertering: http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... hp?t=15710 Om du vil ha meir info gir eit søk på orda "manuell automat 9000" kombinert med alternativet "vis berre treff på alle ord" ei bra mengde med info.

Brukeravatar
Petter_N261
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 179
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: 261
Bil: Saab 9-5 og Saab 9-3
Sted: Tønsberg

Legg inn av Petter_N261 » 30 sep 2004, 19:55

Det blir IKKE konvertering. Den saken er klar etter å ha lest fulgt linken din, Hjelle.
Skal se på bilen imorra, så får vi se... 8)
Petter
N261
2001 9-5 2.0T

Svar