nåken så vett grunnen? går girkassa til h snart kansje?
takker for alle svar!

Moderator: Moderatorer
Aleks-ander_N948 skrev:Om bilen din har clutchwire kan du vel begynde med og prøve og bytte clutchwiren. Denne har jeg byttet et par ganger når clutchen begynder og bli sånn som du forklarer
Eirik N396 skrev:Sensonic fantes vel bare på ng900, så det er nok ingen 9-3kasse som står iResten skal jeg ikke våge meg på å svare på, men det kan sikkert noen andre.
Bilen din har sikkert hatt Sensonic før, og blitt ombygd til vanlig manuell. Ikke uvanlig at det gjøres når Sensonicen begynner å krangle (dette er clutchfritt, manuelt gir).sveinturbo skrev: åja.. fekk beskje det va 9-3 kasse i den fra ein turbo modell.. er bare girkula det står censonic på så eg tenkte det va det kassa og hette.. hehe:)
dersom clutchen ikke løser helt ut så er det reversen du først vil slite med, så dette kan godt være et clutchproblem (mest sannsynlig at det er det, tviler faktisk på at det er kassa), men det er ikke sikkert det er nok å bytte bare wire.sveinturbo skrev: eg giren eg har problemer med.. eller meine du at det kan ha nåke med clutchwire`en å gjera siden eg ikkje får an i revers alti?
Blir på en måte det samme som du ikke får trykt clutchen helt inn og da får du jo problem med "giren" eller og gire.sveinturbo skrev:Aleks-ander_N948 skrev:Om bilen din har clutchwire kan du vel begynde med og prøve og bytte clutchwiren. Denne har jeg byttet et par ganger når clutchen begynder og bli sånn som du forklarer
eg giren eg har problemer med.. eller meine du at det kan ha nåke med clutchwire`en å gjera siden eg ikkje får an i revers alti?