Heisann
Er det noen som har prøvd dette, eller vet hvordan dette funker? Forhandler anbefaler ikke større enn 16", er dette på grunn av fare for å subbe i skjermene? Bilen har originale dempere og fjærer.
Takker for svar.
17" felger p? en 9-3 cab?
Moderator: Moderatorer
17" felger på en 9-3 cab?
2005 9-5 2,0t
- Edonis
- 0.7 bar
- Navn: Alexander
- Bil: 1995 Saab 9000 CD
- Sted: Asker
Re: 17" felger på en 9-3 cab?
Hvilken 9-3 Cab er det snakk om? Den gamle eller den som er basert på 9-3SS? Hvilket utstyrsnivå er det på bilen? Har den SCH (Sports Chassis)?nimmoen skrev:Heisann
Er det noen som har prøvd dette, eller vet hvordan dette funker? Forhandler anbefaler ikke større enn 16", er dette på grunn av fare for å subbe i skjermene? Bilen har originale dempere og fjærer.
Takker for svar.
Nå er ikke jeg 100% sikker, men jeg mener bilen bør ha sports chassis for å ha 17 tommere...
Alu-felg på cab.
Jeg synes du kan slappe helt av. Har selv en 93 cab, jeg kjører på 18 tommer sommer, 16 tommer vinter og går opp til 19 til våren, helt problemfritt så lenge du har riktige dimensjoner på felg og dekk! Skoene på bilen min sommer måler 225/40x18.
Jeg har en 98mod, men nymodell som gammel har god klaring helt opp til 19". Det må være en skremmende uvitende forhandler (felgmessig) du har kommet over, dra heller til en dekk og felgforhandler når du skal kjøpe nye sko til bilen, der får du intet mindre enn et seriøst svar, det er jobben deres.
Lykke til på felg jakten!
Jeg har en 98mod, men nymodell som gammel har god klaring helt opp til 19". Det må være en skremmende uvitende forhandler (felgmessig) du har kommet over, dra heller til en dekk og felgforhandler når du skal kjøpe nye sko til bilen, der får du intet mindre enn et seriøst svar, det er jobben deres.
Lykke til på felg jakten!