- Når bilen er kald, da knirker det skikkelig når jeg kjører over fartsdumper, det høres ut som lyden bakfra. Hva kan dette være for noe morsomt?
- Speedometeret har bestemt seg for å slutte å lyse fra 100 - 140 km/t. Mange timer med skruing og banning for å få ut speedometer?
- Uavhengig om bilen er varm eller kald så er det til tider vanskelig å få den inn i 5. gir... Virker som jeg ikke kan dytte girspaken HELT til høyre og så fram. Må ha den nesten helt bort til 3. giret
- Bensinforbruk! hvor mye er normalt at disse motorene bruker? Min går på ca 0,8-0,9 ved blandet kjøring. Går over liter'n ved småkjøring. Normalt?
- Motorvarmer! Første vinteren med 9-3, hvor pålitelige er disse når det går under 25 minusgrader? Skulle motorvarmer være nødvendig?
- OG SÅ! Tid og dato. Hvordan i huleste heiteste stille man inn dato og klokkeslett på dissa bila? Har holdt inne begge knappene, men kommer opp i displayet "no RDS time". Uansett om jeg har radioen på NRK1 eller P4...
- Hvordan fjerner man "Time for service" i SiD'en?
Det tror jeg var alt... Eller en ting til! Side ryggelys i blinklyset noen tips om hvordan få til det?
Håper jeg kan få svar på så mange spørsmål som mulig