Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Larfje
- Innlegg: 9
- Registrert: 17 feb 2012, 02:41
Legg inn
av Larfje » 17 feb 2012, 02:48
Var og såg på ein Saab 9-3 i dag. Bilen var heilt grei utsjåendemessig, men når den vart starta kom det ENORME mengda kvit-aktig røyk ut av eksosrøret. Bilen låg til ein veldig rimelig pris pga dette. Ellers var det ingen ulydar eller liknande i motor såvidt eg kunne høyre. Selgar meinte det var turboen som var gåen, så er dette tilfelle? Når eg åpna panseret såg eg det var ein del olja som var "svetta" ut der. Så min første tanke var jo topp pakninga, men både olje og kjølevatn såg heilt ok ut. Vil ha denne bilen og viss eg får det fiksa for ikkje meir enn ein 10 000 kr føler eg at eg får mykje bil for pengane.
Tenkte eg kunne spørra her for reknar med det er folk som har erfaring med Saab.
Takk for svar

-
Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Legg inn
av Ingvar N629 » 17 feb 2012, 08:08
Typisk turboras.
Sjekk forøvrig motor for oilsludge. Når turboen byttes så må bunnpanna uansett ned, så da får man et greit inntrykk.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
-
little_e
- 2.0 bar

- Innlegg: 661
- Registrert: 31 des 2010, 10:11
- Navn: Dag
- Bil: 1990 Audi 100 TQ Sport Exk.
Legg inn
av little_e » 17 feb 2012, 14:24
Lukter vel turbohavari...
Dag Bøsterud
Det er ikke sagt så vondt som det er ment
'90 Audi 100 Turbo Quattro Sport Exklusiv - sjefsbil
'05 Saab 9-5 2,0t Vector Sport - bruksbil