Heisann, akkurat skaffet meg en saab 9-3 2006 modell og trenger litt hjelp til hvor jeg kan trekke kabel igjennom torpedo veggen. Har lyst til å ettermontere tåkelys da bilen ikke har dette og det virker ikke som det det er lagt opp ledninger til dette eller?
Mvh André
trekke kabel igjennom torpedo vegg saab 9-3 1.8i
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
- Navn: Tom Hummel
- Bil: Saab 9-3 2.0t 1998, 900S 1995
- Sted: Oslo / Hvaler
Re: trekke kabel igjennom torpedo vegg saab 9-3 1.8i
Hei og velkommen til forumet.
Denne saken hører nok best hjemme under "elektrisk" og har ganske sikkert vært behandlet før.
Bruk søkefunksjonen og skriv f.eks "9-3 ekstralys".
9-3 er som kjent i to karosserier, ofte betegnet som f.eks OG hhv NG 9-3. Lurt å oppgi årsmodell også i emnetittelen.
Denne saken hører nok best hjemme under "elektrisk" og har ganske sikkert vært behandlet før.
Bruk søkefunksjonen og skriv f.eks "9-3 ekstralys".
9-3 er som kjent i to karosserier, ofte betegnet som f.eks OG hhv NG 9-3. Lurt å oppgi årsmodell også i emnetittelen.
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: n434
- Navn: Arvid Nesse
- Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
- Sted: Bergen
bredes1 skrev:Heisann, akkurat skaffet meg en saab 9-3 2006 modell og trenger litt hjelp til hvor jeg kan trekke kabel igjennom torpedo veggen. Har lyst til å ettermontere tåkelys da bilen ikke har dette og det virker ikke som det det er lagt opp ledninger til dette eller?
Mvh André
99% av de ng9-3 eg har vært borti ligger det meste klart. Hvis du ser på kontakten foran venstre forhjul (må demontere det svarte dekselet under bilen i front). Så ser du der hvor mange ledninger det er i kontakthuset. Mest trolig trenger du kun ekstralys, ledningsnett i front til ekstralys og monteringsett med sikring; rele og bryter.
Og selvsagt en tech 2 for og programmere inn ekstralys
Opel vivaro 9 seter
Ford Mondeo 2.0 tdci 2008 modell. Min bil
1989 modell SUZUKI DR 750 BIG.
Ford Mondeo 2.0 tdci 2008 modell. Min bil
1989 modell SUZUKI DR 750 BIG.
Aha okey, skal huske å lete mer på forumet neste gang.
Ellers så takker jeg for svar. Skal sjekke om ledningsnettet er der fremme
Ellers så takker jeg for svar. Skal sjekke om ledningsnettet er der fremme