hej. kan LMM foresake att man ikkje får ladetrykk? lader kun 0.7 og bilen skal lade 0.9-1.1 Steg 1
eg dro ut kontakten på min LMM på tomgang, men var ingen forskjell, kjørte nett som att det var ok. bilen rykker ikkje eller går ureint, men drar dårlig, uansett om LMM er koblet på eller av.
Men burde man ikkje få feilkode?
eg har en LMM fra en 9-5, men var ikkje samme serie nr, som min 9-3, går det om hverandre?
Saab 9-3 01 2.0 T7
LMM og turbotrykk
Moderator: Moderatorer
-
- 1,5 bar
- Innlegg: 315
- Registrert: 19 jul 2012, 00:54
- Navn: Trond Pedersen
- Bil: Saab 9-5 2,3t LPG
- Sted: Fredrikstad
Re: LMM og turbotrykk
Sjekk EVAP ventilene, 99% sanynlighet for at det er disse. Kjøp 2st. Enveisventiler for drivstoff i aluminium og 8mm silikon vakumslange.
-
- 1,5 bar
- Innlegg: 315
- Registrert: 19 jul 2012, 00:54
- Navn: Trond Pedersen
- Bil: Saab 9-5 2,3t LPG
- Sted: Fredrikstad
Re: LMM og turbotrykk
Her er en veiledning for bytte av evap ventiler 2st. 8mm
http://www.saab-tuners.com/upgrading-evap-valves
Du finner også info her på forumet:
viewtopic.php?f=12&t=44254&hilit=Evap
http://www.saab-tuners.com/upgrading-evap-valves
Du finner også info her på forumet:
viewtopic.php?f=12&t=44254&hilit=Evap
Re: LMM og turbotrykk
Hei har sjekket dei ventilane. Har blokkert R slangen.
Ska trykkteste systemet. For når eg srar W slangen så får eg ikje mer en 0.7 i ladetrykk uansett.
Ska trykkteste systemet. For når eg srar W slangen så får eg ikje mer en 0.7 i ladetrykk uansett.