Er det noen som vet om det er forskjell på innsprøytningsrailen på NG900 og OG9-3 med T5 motor?
Jeg holder på med å bygge opp en T5 motor til en 9-3. Etter det jeg har klart å finne ut til nå, skal bensyntrykkregulatoren som sitter i railen på 9-3 med T5 motor være den samme som på 9-3 og 9-5 med T7 motor? PÅ den railen jeg har mangler bensintrykk regulatoren, og de regulatorene jeg har som er til T7 passer ikke. Dvs hullet til regultoren er for lite
Jeg lurer på om den railen jeg har kan være til en NG900
Insprøytningsrail til 9-3 med T5 motor - forskjeller?
Moderator: Moderatorer
Insprøytningsrail til 9-3 med T5 motor - forskjeller?
M99 Saab 9-3SE turbo individuelt mappet - 320 HK
M06 Saab 9-3 Cab Vector Jubileum 2.0t - steg 1
M06 Saab 9-3 Cab Vector Jubileum 2.0t - steg 1
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12866
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Insprøytningsrail til 9-3 med T5 motor - forskjeller?
Railen er ikke lik på alle «T7-motorer» heller, så her er det forskjeller ute og går, ja.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Re: Insprøytningsrail til 9-3 med T5 motor - forskjeller?
Takk for svar. Jeg antar at det ikke blir feil å bruke rail fra NG900 turbo på en OG9-3?.
Apropos forskjeller, vet du om man kan bruke spjelhuset fra en i-motor på en turbo?
Apropos forskjeller, vet du om man kan bruke spjelhuset fra en i-motor på en turbo?
M99 Saab 9-3SE turbo individuelt mappet - 320 HK
M06 Saab 9-3 Cab Vector Jubileum 2.0t - steg 1
M06 Saab 9-3 Cab Vector Jubileum 2.0t - steg 1