Da har du bestilt inn de fleste feilkildene til disse problemene.
Jeg pleier alltid ha med meg en ekstra ioniseringsmodul og minst en coil i mine bensinbiler...
Når jeg gifter inn moduler på nytt, er det på akkurat samme måte som når du legger til nye moduler (sikkert slik du gjorde med grøftelysene). På disse bilene må du ikke gifte ut noe for å kunne gifte det inn igjen, så jeg pleier bare legge til modulene på nytt igjen. Men jeg vil gjerne påpeke at det ikke alltid hjelper, og da er det på tide å montere en ny modul.
Når det gjelder feilsøking på grøftelysene kan feilene være så mange.
- Sjekk først at kontakten foran venstre hjulbue har tilførsel på de rette kontaktene.
- Så ville jeg fortsatt med å sjekke pærene, noen varer evig andre en dag...
- Når du først har pærene ute, ville jeg sjekket at du har tilførsel til disse.
- Først måler du at begge sider har minus, dette måler du mot batteri/et godt jordingspunkt i karrosseri.
- Når du har bekreftet ar disse er gode, kan du måle mellom disse og pluss/positiv leder.
Jeg vil også poengtere viktigheten med å ha på plast dekslene på undersiden av grøtelysene. Her kommer det fort mye dritt og fukt om disse er borte.