I dag ville plutselig ikke bilen min blåse ut oppvarmet luft lenger, bare kald. Ellers er lufta som den pleier å være på alle måter. Men jeg vil jo gjerne ha litt varme i cupeen også. Noen som tror de vet hva som kan være galt, og hvordan det kan ordnes?
Bilen er en og900i, 87-modell.
Bare kald luft...
Moderator: Moderatorer
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Re: Bare kald luft...
Jeg har ihvertfall bytta den kran-greia på en 86-modell, hvis det skal gjøres, så får du hyle ut, så kan jeg gi deg noen tips:) Gidder ikke skrive nå.. Regn med etpar timer, er trangt nedi der:)bertie skrev:I dag ville plutselig ikke bilen min blåse ut oppvarmet luft lenger, bare kald. Ellers er lufta som den pleier å være på alle måter. Men jeg vil jo gjerne ha litt varme i cupeen også. Noen som tror de vet hva som kan være galt, og hvordan det kan ordnes?
Bilen er en og900i, 87-modell.
mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt 
9-5 2,3 t 1998

9-5 2,3 t 1998
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Det var bare som Skjæveland N396 sa det, så nå er problemet løst. Glad det ikke var verre.
Men jeg har også en annen liten ting jeg lurer på. Må nok til å skifte eksosanlegget på saaben, og lurte på om noen hadde erfaringer med hva en bør velge. Biltema selger jo som vanlig med lav pris, men er dette bra? Har også sett at bosal skal være et sikkert valg, men er det noen andre jeg også bør undersøke?
Men jeg har også en annen liten ting jeg lurer på. Må nok til å skifte eksosanlegget på saaben, og lurte på om noen hadde erfaringer med hva en bør velge. Biltema selger jo som vanlig med lav pris, men er dette bra? Har også sett at bosal skal være et sikkert valg, men er det noen andre jeg også bør undersøke?
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Biltema er billig, men er også 1/4 av kvaliteten i forhold til orginal.. Selv har jeg orginal.. På forrige bil hadde jeg hellanor eksos..bertie skrev:Det var bare som Skjæveland N396 sa det, så nå er problemet løst. Glad det ikke var verre.
Styrer med DAB og AUX