Har hatt problemer med at min nyinnstalerende defa alarm plutselig begynner å ule. Dette har skjedd om natta begge gangene.
På saab festivalen i sverige begynte den å ule kl halv 4 om natta. Husket ikke å skjekke hvor mange ganger det blinket å slikt siden jeg var så trøtt da. Slo av alarmen og gikk og la meg. En halvtime seinere begynte den å ule igjen. Hva er galt? kan det være en dårlig monmtert dørbryter?
har det noe å si at panseret mitt har stått på gløtt fordi jeg ike har kunnet lokke det igjen?
Er ikke så lett å finne feilen, da hadde jeg mått være der og ventet til den ble utøst...
Defa alarm
Moderator: Moderatorer
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Defa alarm
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Neste gang du slår av alarmen etter at den har vært utløst så får du en indikasjon på hvilken sensor som har utløst etter hvor mange blink som lyser i dioden. Mener også å huske at man kan sjekke hva som sist utløste alarmen, hør med en defaforhandler eller les bruksanvisning 

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- sabbus-N252
- 1,5 bar
- Innlegg: 368
- Registrert: 29 nov 2003, 01:00
- Sted: Kristiansand
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
-
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Nei du kan kun se at det er en dør, alle bryterne står i parallell.
Men et hot tips er å måle at du virkelig har jord der du har jordet Defa'n. Om du har jordet den i dasjbortet, så er det faktisk flere bolter som ser ut som at de skal gi bra jord som slettes ikke gjør det. Dette gjelder og900.
Men et hot tips er å måle at du virkelig har jord der du har jordet Defa'n. Om du har jordet den i dasjbortet, så er det faktisk flere bolter som ser ut som at de skal gi bra jord som slettes ikke gjør det. Dette gjelder og900.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Da skal det skjekkes! takk!Børre N17 skrev:Nei du kan kun se at det er en dør, alle bryterne står i parallell.
Men et hot tips er å måle at du virkelig har jord der du har jordet Defa'n. Om du har jordet den i dasjbortet, så er det faktisk flere bolter som ser ut som at de skal gi bra jord som slettes ikke gjør det. Dette gjelder og900.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*