"Sprengt" rotor

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

"Sprengt" rotor

Legg inn av Hjelle, N6 » 30 apr 2006, 15:50

Som enkelte kanskje huskar ifrå vårmønstringa på Kvanne mumla eg om at eg muligens hadde køyrt i filler 90-en.

På mandagskvelden etter jobb fann eg ut at eg skulle sjekke rotoren, berre for å ha gjort det sjølv om eg meinte på den fikk gnist.
Resultatet var slik:

Bilde

Bilde

Nokon teori om kva som har skjedd?
Kan legge til at rotoren var nesten ny (rundt eit par-tre mnd), og SAAB original (sjølv om det stod "GM" embalasjen). Kan det være so enkelt som at eg rett og slett har fått feil rotor?
Har ikkje fått taki ny rotor enno, so eg veit ikkje om dette er heile feilen. Men det skal vel godt gjerast å få skikkilig start med dette ;)

Brukeravatar
Gunnar N326
Overload!!!
Innlegg: 1262
Registrert: 03 jul 2004, 01:00
Medlemsnummer: N 326
Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
Sted: Kr.sund

Legg inn av Gunnar N326 » 30 apr 2006, 17:35

Feil i materialet kanskje?
Dersom den passa når du satt den på, så er det vel riktig del. Sjelden feil ja.. :shock:
MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01 ;) Solgt :(
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)

Brukeravatar
Audun N346
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 447
Registrert: 09 apr 2005, 01:00
Medlemsnummer: 346
Navn: Audun
Bil: 9-3 TiD 2002
Sted: Trondheim

Legg inn av Audun N346 » 30 apr 2006, 21:39

Når e skulle bytte motor i OG900´n min så måtte e bytte rotoren, var ødelagt den...

Bytta og på 8v´en å...

Så for me æ det ingen ukjent ting, men kan godt hende e æ ekstra uheldig... :cry:
Audun, N346
- Saab 9-3 TiD '02
X SAAB 900 Jubileum m88 (-84T16 motor) :(
If it aint broke, modify it!

Viking N1215
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 148
Registrert: 01 apr 2006, 02:27
Medlemsnummer: 1215
Navn: Sturla Hansen
Bil: Saab 9-5 2,3t Hirsch Estate
Sted: Stokmarknes

Legg inn av Viking N1215 » 30 apr 2006, 23:52

Har vært borti at at dersom det "fremre" motorfestet har vært dårlig så har det ført til vibrasjoner etc,etc, som igjen har har ført til knekt rotor! Vet jo ikke om det er tilfelle med deg da, men kan jo være verdt å sjekke?

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 01 mai 2006, 10:11

Det er nok syndaren.
Eit par dagar før det stoppa heilt opp knakk nemlig det fremre motorfestet. Eg får leite fram sveiseapparatet og få det fast att om bilen fortsatt skal få være på veien. :D

Svar