Gear olje Quaker State Super Quadrolube SAE 75W EP, API GL-5

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 01 mai 2006, 16:14

Etter som eg les på STCS, kjem det sigandes over meg at eg kanskje burde "skylle ut" mineralolja. No har eg rundt 1.5 liter at den olja eg fyllde på i haust, kanskje eg berre skal tappe ut ein del av den olja som er på kassa no og sjå om den vert betre. Når eg bytta vart det berre tappa av og fyllt på ny.

Prøvde også å få taki den Shell-olja Doc anbefalte, men ingen av stasjonane eg var innom idag hadde den på lager. Men dei prøvde å pakke på meg ein olje berekna for bakakslingar :| "Det er då GL-5 det også" sa ho kjærringa som sikkert har mest kompetanse på pølsesalg :(

Brukeravatar
Gunnar N326
Overload!!!
Innlegg: 1262
Registrert: 03 jul 2004, 01:00
Medlemsnummer: N 326
Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
Sted: Kr.sund

Legg inn av Gunnar N326 » 01 mai 2006, 16:43

Hjelle, N6 skrev:
Prøvde også å få taki den Shell-olja Doc anbefalte, men ingen av stasjonane eg var innom idag hadde den på lager. Men dei prøvde å pakke på meg ein olje berekna for bakakslingar :| "Det er då GL-5 det også" sa ho kjærringa som sikkert har mest kompetanse på pølsesalg :(
Typisk, redda ei girkasse i Dale seint ein kveld for mange år sidan, kunden skulle ha girolje, GL4, jenta på jobb fant berre GL5,differensial olje, meinte han kunne bruke den, GL5 var berre enda betre enn GL4 :roll: , meinte ho... Liten protest frå meg på det, og ho ringte heim til pappa bensinstasjonseier, viste seg dei hadde GL4 olje på fat på verkstedet like bak.. :lol:
Men eg ville vel holdt meg til ein GL4 på girkasse, så lenge produsenten av kassa ikkje anbefaler GL5, sterkare tilsetningar på GL5, men om både GL4 og GL5 så bør det jo vere trygt. :wink:
MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01 ;) Solgt :(
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)

Brukeravatar
doc N544
0.7 bar
0.7 bar
Innlegg: 113
Registrert: 11 sep 2005, 22:36
Sted: Fränsta, Sverige

Legg inn av doc N544 » 01 mai 2006, 17:43

GL-4 og GL-5 går begge to, men som nevnt bruk ikke GL-5 EP. De er nettopp for bakakslinger med additiver for extreme trykk ( kalles også hypoidolje ) og da ryker synkringene med tiden... Og det var jo ikke riktig meningen.
Står det GL-5 og MIL-L-2105D på boksen skal det passe uansett hvilket fabrikat det gjelder.
Men unnvik allt som det står hypoidolje eller EP-olje på. ( Kan dog i regel brukes på diffen på automatkasser - men bare der. )

Ellers må da norske bensinstasjoner kunne bestille hjem saker, min gjör jo det ( med glede ) her hjemme i Sverige.

Brukeravatar
Gunnar N326
Overload!!!
Innlegg: 1262
Registrert: 03 jul 2004, 01:00
Medlemsnummer: N 326
Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
Sted: Kr.sund

Legg inn av Gunnar N326 » 01 mai 2006, 18:58

doc N544 skrev: Ellers må da norske bensinstasjoner kunne bestille hjem saker, min gjör jo det ( med glede ) her hjemme i Sverige.
Vi har nesten bare pølsestasjoner i Norge! :lol: :oops:
Ellers så er vi enige! :D
MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01 ;) Solgt :(
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)

Svar