Jada.
Då kom dagen då en skulle få problem med girkassa på 900:an.
Var ute på ein liten luftetur med den igår, når eg kom heimatt og skulle avslutte turen var det kul umulig å legge i revers, både når olja var varm og kald. Ingen unormale lydar under turen var det heller.
Var ute å kika på giroverføringa idag, håpte det kunne være noko der som var problematisk, men den ser OK ut. Har ikkje vore under bilen og sett , men demonterte innvendig, slik at eg ser at justeringsholet klaffar fint når den står i tredje. Er det nødvendigvis slik, eller må en plukke av på motorsida for å konstatere at overføringa inni bilen er OK?
Sidan eg ikkje har fått ut nøkkelen er det uråd å demontere midtkonsollet noko meir, for å sjekke plastikken under.
Nokon som har tips? Hadde planar om å få bytta olje på den (vert nok å bytte til vanlig mineral, som opplyst i instr.bok) for å sjå om det kan hjelpe, for kassa har vore noko kødden iår, etter å ha bytta til QS-olje. Har vore litt problematisk å legge i tredjegir etter byttet.
Reversen går ikkje i (M91 900)
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Audun N346
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: 346
- Navn: Audun
- Bil: 9-3 TiD 2002
- Sted: Trondheim
- Viggen-51
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: 51
- Bil: 9-3 Viggen Cab.
- Sted: Nordmøre
- Kontakt:
Re: Reversen går ikkje i (M91 900)
For å få ut nøkkelen, og samtidig sjekke om selve girmekanismen i kupéen er Ok, så må du nok skru ut splinten i delinga i motorrommet. Tror ikke du har så mange andre valg nei.... bortsett fra vold og ødeleggelse da, og det vet jeg at du ikke er noen fan avHjelle, N6 skrev: Er det nødvendigvis slik, eller må en plukke av på motorsida for å konstatere at overføringa inni bilen er OK?
Sidan eg ikkje har fått ut nøkkelen er det uråd å demontere midtkonsollet noko meir, for å sjekke plastikken under.

Eddie , Viggen-pilot
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)