Ventil
Moderator: Moderatorer
- HappyTurbo
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 39
- Registrert: 18 nov 2003, 01:00
- HappyTurbo
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 39
- Registrert: 18 nov 2003, 01:00
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Husk at hvis du har susing inne i dashbordet ved turbotrykk er det antakeligvis trykkvakta som er defekt. Hvis det er denne ville jeg fått et Saabverksted til å skifte den da de antakeligvis bruker ca 5 minutt på det. Har gjort det sjøl et par ganger gjennom høytalerhullet på venstre side men hvis en ikke er så sikker på det er det bedre å få noen som har gjort dette mange ganger til å gjøre dette.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
Det var masse turbosus ,men da de fjernet ventilen ble det borte. Går bilen dårligere når de har tatt bort ventilen?White skrev:Husk at hvis du har susing inne i dashbordet ved turbotrykk er det antakeligvis trykkvakta som er defekt. Hvis det er denne ville jeg fått et Saabverksted til å skifte den da de antakeligvis bruker ca 5 minutt på det. Har gjort det sjøl et par ganger gjennom høytalerhullet på venstre side men hvis en ikke er så sikker på det er det bedre å få noen som har gjort dette mange ganger til å gjøre dette.
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Hvis trykkvakta er koblet vekk vil bilen gå like bra. Trykkvakta sin funksjon er å "kutte" ved for høyt trykk. Kjennetegnet på "kuttinga" er en "hodet i frontruta" opplevelse.Jermy skrev:Det var masse turbosus ,men da de fjernet ventilen ble det borte. Går bilen dårligere når de har tatt bort ventilen?White skrev:Husk at hvis du har susing inne i dashbordet ved turbotrykk er det antakeligvis trykkvakta som er defekt. Hvis det er denne ville jeg fått et Saabverksted til å skifte den da de antakeligvis bruker ca 5 minutt på det. Har gjort det sjøl et par ganger gjennom høytalerhullet på venstre side men hvis en ikke er så sikker på det er det bedre å få noen som har gjort dette mange ganger til å gjøre dette.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048