Takk for bra forum !
1. Sitter noen med info om hvor mange slike som ble produset i 2003 og hvor mange som ble solgt i Norge ?
2. Ble denne motoren levert kun i femdørs utgaven ?
3. Ble fem dørsutgaven levert med turbomotor ?
Har spurt om slikt hos GM- Norge men der har de bare statistikk over antall produserte biler over året.
Mvh. Torgeir.
Produksjon av 93-900 2.1 i
Moderator: Moderatorer
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
1)regner med du mener i 1993?
2)Motoren ble levert til alle karosseriene, har til og med sett den i cab. Mest til USA tror jeg.
3)5-dørs fantes med turbo, både 2,0 fulltrykker og 2,0S lavtrykk. Forskjellen er at S mangler APC og IC, har 145 hk og en annen turbo (mitsu TE05-12b)
2)Motoren ble levert til alle karosseriene, har til og med sett den i cab. Mest til USA tror jeg.
3)5-dørs fantes med turbo, både 2,0 fulltrykker og 2,0S lavtrykk. Forskjellen er at S mangler APC og IC, har 145 hk og en annen turbo (mitsu TE05-12b)
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan