Lakk/st?sj...
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Lakk/stæsj...
Hei..
Jeg lurer på om det er fint å hel lakkere støtfangerne på en 9000?? Bilen er hvit, er en CC av gamle fronten (-90 modell).. Er ganske usikker på hva jeg skal gjøre.. er interessert i taladega fangere, men det er vel lettere sagt enn gjort å få tak i disse... Eventuelt sideskjørter... Noen som har synspunkt på om hva jeg bør gjøre? Eventuelt hvor jeg får tak i taladega "pakken"? Er interessert i om noen har bilder på en 9000 med hellakkerte støtfangere, uansett farge... Lurer også på hvor jeg får tak i lakk til baklykter/refleksrampe? Vet det går å blande farge i klarlakk, men er det ferdig lakk til dette også? Har isåfall tenkt å beholde spoiler under støtfangeren i den orginale fargen..
MVH
Freshmaker
jorgen.tveiteras@hjemme.no
Jeg lurer på om det er fint å hel lakkere støtfangerne på en 9000?? Bilen er hvit, er en CC av gamle fronten (-90 modell).. Er ganske usikker på hva jeg skal gjøre.. er interessert i taladega fangere, men det er vel lettere sagt enn gjort å få tak i disse... Eventuelt sideskjørter... Noen som har synspunkt på om hva jeg bør gjøre? Eventuelt hvor jeg får tak i taladega "pakken"? Er interessert i om noen har bilder på en 9000 med hellakkerte støtfangere, uansett farge... Lurer også på hvor jeg får tak i lakk til baklykter/refleksrampe? Vet det går å blande farge i klarlakk, men er det ferdig lakk til dette også? Har isåfall tenkt å beholde spoiler under støtfangeren i den orginale fargen..
MVH
Freshmaker
jorgen.tveiteras@hjemme.no
Sist redigert av Jørgen N237 den 16 des 2003, 13:30, redigert 1 gang totalt.
Styrer med DAB og AUX
- Kjetiln122
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N122
- Navn: Kjetil Finstad
- Bil: Saab CX, 99, 900, 900, 9-3
- Sted: Ås
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Har du hellakkert støtfangerene eller har du den svarte listen? Lurte på å lakkere listen også... Har jo frontspoiler fra -90 da, orginalt... Men lurte på å kjøpe sideskjørter fra en CS egentlig... Har du bilder av bilen din som du kan sende meg? Er veldig interessert i å se bilder av bilen din..
MVH
Freshmaker
MVH
Freshmaker
Styrer med DAB og AUX
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt: