Elstoler i 9-5

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
eve

Elstoler i 9-5

Legg inn av eve » 26 aug 2006, 12:36

Hei
Jeg har investert i nytt interiør til min 9-5 stv. De nye setene er elektriske med minne, og håpet var at styrestrøm allerede var lagt ut i koblingen i bilen.........men det var det selvfølgelig ikke.
Er det noen som har oversikt over pinneplasseringer på denne pluggen eller kjenner til en side hvor jeg kan finne dette?
Jeg har en sterk mistanke til en 2.5 kvadrat ensfarget rød kabel som går fra pluggen i stolen og som er den eneste noenlunde solide kabelen som ikke finnes i pluggen fra bilen, men det hadde vært greit å få det bekreftet.

Mvh
en som gleder seg til å senke legemet ned i kliss nye aerostoler.

Brukeravatar
Ingvar N629
MAX BOOST
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Legg inn av Ingvar N629 » 26 aug 2006, 14:00

Den er helt sikkert strøm til manøvrering. Jeg satte inn elektriske skinnstoler med minne fra en 9000 i 900:n min, måtte legge opp alt nytt.. Inkludert varme på passasjersida (ville ha tretrinns justerbar der også, ikke på/av). Nå aner jeg ikke hvordan det er på 9-5, men regner med det er en til strøm (tjukkeste røde) til manøvreringa, samt litt forskjellig til jord, skal jo funke når døra er oppe og tenninga av også. Hvis det er egen kontakt til varmen, airbagen og beltevarslinga, skulle det vel ikke være så vanskelig.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Svar