No har eg i lengre tid irritert meg over en knirkelyd i bagasjerommet kvar gong eg kjører på en hump osv. Trudde først den kom frå dei små festa som skal stoppe hattehylla frå å hoppe opp, men etter å ha stramma dei var det ingen forskjell, så brydde meg ikkje så mykje meir om det då. Høres ut som det kjem frå sjølve bakluka.
Men igår så hørte eg eit slags smell fram/under bilen på venstre side(veit ikkje om det har betydning). Og idag har eg irritert meg gruuusomt over en lyd som knirker inn i dashbordet en plass.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Kjem når eg rykker litt i bilen. Gir gass og slepp igjen med det samme. Høres ut som noko som knirker bort i et eller anna, men syns det var litt rart at eg kun hører det når eg gir gass, så frykter det kan vere meir alvorleg.
Nokon som har et eller anna tips eller har vore bort i lignande lyder tidligare. Hadde sjølsagt kunnet starta med å demontere dashbordet, men er på hybelen og skule i vekene så har ikkje så mykje verktøy tilgjengeleg og kan vere lurt å forhøre meg litt rundt før eg starter å skru til helga

'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt